Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Nu drar vi ut till stugan igen..

Av Viktoria - 28 mars 2008 10:35

... så nu får ni vänta med uppdateringar ett tag till igen..

KOmmer hem igen på tisdag så då kanske det blir lite mer aktivitet här..

Hade iallafall en bra födelsedag igår.. Lagomt med firande och massor med fika..

Tack alla ni som var här och firade min 34 årsdag..

Mamma & Pappa

Erik & Linnea

Niklas & Malin & Tilda

Gaggan

Farmor

Jofi & Lucas & Elias & Jen

Elsa

Samt ett telefonsamtal från mitt jobb; Tack Linda, Lovisa o /co.

Och telefon från Per samt även hans föräldrar.. Dessutom ringde Gun o Melker och Moster Ingegerd..

Och div SMS samt hälsningar här på bloggen


Tack för blommor, lotter, pengar, handdukar, kort, fruktkort/brödkorg, presentkort...


Idag är det kanonväder. Så snart mamma kommer från jobbet så drar vi ut till stugan... Perfekt väder. Vindstilla, solen skiner och himlen är absolut bara blå..

Härligt.


KRamis

 
 
Elin

Elin

28 mars 2008 10:51

Låter som om det är kanonväder för att fara till stugan, nu blev jag allt bra avundsjuk :) Trevlig helg

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
stina ~maräng~

stina ~maräng~

30 mars 2008 00:03

Grattis på din födelsedag - i efterskott!
Kram! Stina

http://stinamarang.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards