Alla inlägg under november 2006

Av Viktoria - 22 november 2006 08:24

hi hi.. är nog inte riktigt alla som vet men den 2:a maj så beräknas det komma en liten vilding in i denna värld. Vi var och kika på honom/henne igår.. Allt såg bra ut inget att klaga på.. Man såg tydligt hur hon/han rörde sig. Det var spännande men väldigt overkligt.Sedan åkte vi och shoppade lite.. Köpte mig en "mamma"kjol, "mamma" jeans, en kofta, "mamma" tröja som jag faktiskt kan ha sen också..samt ett par mysbyxor.. Hade sedan kurs på kvällen. 8 anmälda,3 avanmälde sig under dagen.. 2 kom och 3 lös med sin frånvaro.. Tänk om jag vetat det.. Då kunde jag ju lika flyttat de 2 till torsdag och fått en grupp då istället... Så typiskt när folk inte kan höra av sig.. Nåja.. Det finns ju värre saker..KRam

Av Viktoria - 19 november 2006 08:34

...åka och shoppa.. Känns nämligen som det är sista chansen för oss innan jul i och med att jag jobbar månd till lördag.. Iof finns det ju fler söndagar kvar.. men men.. Var sugen i går morse... på kvällen tappade jag suget för shoppingen och nu på morgonen kom shoppinglusten tillbaka igen.. Hmm.. Hårt liv man har.. :-)Nåja.. kanske skriver lite i e.m igen så ni får se hur det gick.. Kram

Av Viktoria - 16 november 2006 19:16

..här i Bengtsfors är det nu ikväll. Kikade förbi en sväng innan Per skulle på möte.. Var upplysta träd och ljus tända överallt.. jättefint. I morse när jag åkte till jobbet vid 05.20 så hade vi 13 hundar (tja och en elefant..) i rondellen.. men vid 13 tiden när jag skulle till butiken så hade de tagit bort allihopa.. Har bilder men jag kan inte ladda ur för det är ngn vajsing med laddningsstationen.. Men kanske inom kort..Tycker det var synd de tog bort dem.. Var ju en kul grej.. Annars är allt bara bra.. skall ta mig lite kvällsmat och lägga mig under täcket och kika på TV.. om det är ngt.. risken är nog rätt stor att jag liksom somnar.. :-)Kram

Av Viktoria - 13 november 2006 11:16

Syns inte så bra men de mörka gardinerna är i grönt manchester

Av Viktoria - 13 november 2006 11:16

Så här blev det i "röda rummet" där öppenspisen är..

Av Viktoria - 13 november 2006 11:06

Nu har jag lyckats ladda upp lite bilder så ni får se mina nya gardiner samt en jättefin "brasgrej" som vi såg på julmarknaden. En sådan vill jag ha.. eller ge bort till några ganska långt bort :-)Kram

Av Viktoria - 12 november 2006 13:31

var vi på igår. Det var supermysigt. Hade tänkt att lägga in någon bild samt bilder på mina gardinupphägningar idag. Men det verkar vara något vajsing med uppladdningen.. Så jag får avvakta lite.. Håller på att dammtorka och damsuga och fixar till här i hemmet. per e nere i källaren och bankar ihop lite hyllor så vi får alla kartonger från golvet.. skall snart ge mig iväg ner till köket och tömma och fylla diskmaskinen.. Skulle nog också kunna fylla typ 18 tvättmaskiner me..och så funderar man på att åka och shoppa.. nja.. man är nog inte funtad rätt alla gånger.. tänk om man skulle använda det man har först. Nåja det e ju kul me..Ha detKram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards