Alla inlägg under juni 2006

Av Viktoria - 28 juni 2006 22:34

Varför är det så himla svårt att gå och lägga sig när man skall upp tidigt.. Stiger upp 5 imorgon bitti och jobbar till 12 sedan 14-18 så det är full dag och jag vet att jag blir trött men ändå så går jag inte till sängs.. Måste vara ljuset.. äntligen har ju faktiskt solen hittat tillbaka till oss. Tja inte under dagen men nu på kvällen har den kommit.. Våra blommor tackar nog med hela sitt hjärta för de är snart totalt sönderregnade..Idag i butiken kom lilla M förbi med mamma M. Lilla M var söt som vanligt.. tja mamma M såg inte så illa ut hon heller ;-). Annars är allt bra. Vi finurlar lite om hur, när, var vi skall ev sova på vägen upp till Kalix nästa helg.. Klart är nog att vi åker lördag morgon.. Nåja.. nu får jag nog hoppa till kojs i allafall..Kram

Av Viktoria - 24 juni 2006 12:08

Midsommaraftonen började kl: 12.00 hos Pers föräldrar.. Vi åt lunch och tog det lite lugnt.. Efter en god jordgubbstårta åkte vi till L&H och alla 20 gäster.. Där blev det lekar och grillning och trevligt umgänge..Idag har vi bara tagit det helt lugnt. Har slappat och tittat på TV. Har sett på "School of Rock" Och "House" på canal +.. Är nu på väg till butiken för att fixa lite till 1 års jubileumet på fredag.KRam

Av Viktoria - 19 juni 2006 23:27

Ännu en måndag till sin ände..I helgen har vi varit på fest, till Pers föräldrar, tagit det lugnt och vattnat blommor... tja lite mer kanske men inget så där jättesärskillt..Idag har lilla M varit hit med sina föräldrar M och M och vovven Clint.. M har hjälpt oss att ta ut oljetanken.. tja den är ju inte ute men idag gjorde de förberedelser.Lilla M och M och Jag har suttit och pratat och gosat med lilla M.. Hon är bara för härlig.. Tja båda två är härliga.. Tja faktiskt alla 4:a :-)Idag har det varit lite mulet.. inte regnigt men som om det har varit på väg.. Mina jordgubbsplantor håller också på att ge frukt.. 2 jordgubbar håller på att bli röda.. den ena går nog att äta redan imorgon.. Mums.. Men egentligen borde den vara någon annan ( en liten grannpojke )Annars är allt lungt.. Min gosiga Moster G ringde idag och tyckte nog jag skulle skriva här lite oftare.. Så då är det bäst att lyda.. :-)Kram

Av Viktoria - 15 juni 2006 21:41

Har haft kurs ikväll mellan 18-21.. 7 st var det som ville lära sig lite scrapbooking.. www.papperochsant.se där kan man se min butik om man har lust..När jag kom hem nu nyligen så tog jag några bilder....Idag har dagen börjat lite svalt men värmen har tagit igen sig efter lunch.. är fortfarande mycket varmt..Idag kom förresten hÄnglar och stÄnglarstämplar in i butiken.. Gissa om jag blev förälskad i alla.. :-)Kram

Av Viktoria - 10 juni 2006 21:45

Jag och Per tog en tur till Halden.. Handlade lite papper.. hmmm vågar väl inte säga att jag har hela butiken full men ändå köper jag mer.. men det var ju till mig själv:-) Hade en bra dag..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards