Alla inlägg under januari 2007

Av Viktoria - 21 januari 2007 18:50

som jag pratat så länge om.. Egentligen är det inte så mycket att göra som det ser ut som men det är bara så att man så lätt får ont i huvudet bara man ser alla grejer som skall sorteras.. Fy för att vara en samlande pysselmaja.. Inte bra när man dessutom hatar att städa.. Nåja. Annars har dagen varit lugn och skön. Håller just nu på att jäsa en bulldeg. Var så länge sedan jag bakade att huset nästan glömt hur hembakt luktar. Men degen blev dessvärre inte så himla bra fast det brukar allt kunna glida ner en bulle eller två oavsett :-).Här har det snöat sedan igår. Inte så mycket idag men lite lagom så.. Äntligen är det vinter hoppas bara det håller i sig.INGEGERD: Skall fundera på den där vaggan.. inte omöjligt att lillen får ligga i den och sova.. :-)Bara vi får fingrarna ur och åka ner till GBG.Grattis i efterskott förresten :-)Nu måste jag gå och baka ut.. KramViktoria

Av Viktoria - 12 januari 2007 12:32

Härligt med lediga fredagsförmiddagar.. men allt jag tänker göra skjuter jag alltid på framtiden..undrar om man växer ifrån det någonsin.. Brukar behöva mycket lite tid när jag skall göra ngt.. så kallat kniven på strupen.. :-)Men man kanske får lära om sig när den lilla tittar ut. Då blir ju liksom livet inte detsamma igen..Tack ni som ger mig kommentarer på bloggen alltid lika kul. Skall precis till att gå ner med lite tvätt och rensa upp här lite innan Per kommer hem från mötet han är på.. Kan ju vara kul om det inte ser ut som en svinstia överallt.. :-)Ha en härlig helgKram

Av Viktoria - 3 januari 2007 15:00

..åh så härligt.Men jag har ju mitt rum hängande över mig.. Är inte klar..har inte börjat men skall snart...Gott nytt år på er alla förresten. Detta blir ju faktiskt årets första meddelande.Igår var jag och Per i Karlstad och kikade på lite babyprylar som man kan behöva.. köpte även några "boddysar" till lillen. En med bilar ( Per älskar bilar ) en med ugglor och 3 par vita strumpor. Detta på HM Sedan gick vi över till Polarn.. hmm som om jag inte kunde ha handlat allt.. men det bidde ett par bruna byxor med sniglar på och en liten mössa med samma mönster och så en röd body till det.. Sedan köpte vi en barnstol. inte för att vi behöver den än men lilla Majjis är ju här ganska ofta och behöver ju sitta på något :-) Lillen har förövrigt börjat leva om ordentligt. Fick en spark på handen den 27 av lillen och så kurrar det runt och lever om i magen emellanåt. Så det är nog en ivrig liten krabbat. Nåja nu skall jag göra mig lite mat och ta det easy. Sedan bör jag väl kika in i det där rummet.. Ha detKram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards