Alla inlägg under april 2008

Av Viktoria - 29 april 2008 15:48

Igår var jag, snuttan och Carro till Götebord.. Flera av de scrapbutiker vi ville besöka hade stängt men vi hittade allt massor med saker ändå..

Först  åkte vi till Kristina, vi fick lunch och så lånade vi lite av hennes saker.. Dumma var vi som glömde ta med våra grejer så hon fick låna av oss. men det är väl inte sista chansen hoppas jag :-)

Snuttan hittade en Claes Olsson katalog i mattias rum och den blev lite halvstrimlad.. :-) Men det var ok tyckte Kristina.. Det finns ju fler..

Här kommer en härlig bild som K tog på Snuttis. Jättefin tycker jag..

Snuttis fick en superfin födelsedagspresset också.. Mormors väska hette den.. supercool. Den kommer vi ha mycket mycket skoj med..

Tack för det..


Nu skall vi ta och röja klart i min butik..

Kramis

V

Av Viktoria - 27 april 2008 19:11

Till slut blev vi hela 9 pysslande tjejer som lånade stämplar och annat av varandra.. Ja vi pysslade lite me.. Jag pratade mest.. som vanligt..

Det var trevligt och jag hoppas det blir fler gånger..

Nu har jag en lite gullunge här som ringer och kryper på bordet så det är bäst jag slutar..

KRam

Av Viktoria - 24 april 2008 13:00

Idag har vi tagit det lugnt.. Snuttan har sovit ganska länge på morgonen och nu på förmiddagen har hon sovit runt 2 timmar. Själv har jag målat ute på altanen.. Det blir riktigt snyggt.. Synd jag inte tog en förebild för då hade en efterbild varit lite roligare..

Hur som haver så har jag tänkt måla klart imorgon alt. lördag samt skura av trallen där uppe.. Sedan skall det ut med "gröna"mattan och så på med utemöblerna.. Krukorna skall få nya blommor i sig och så skall jag fixa och göra mysigt där uppe så vi kan använda oss av uteplattsen massor i sommar..

Snuttan har precis ätit lite grönsakslasagne och jag har potatis och morötter i ugnen.. Det skall bli min lunch..

Sedan tar vi oss en tur till butiken och kör en eller 2 rundor med grejer.. SNuttan blir nog inte nöjd men hon får faktiskt sitta i bilen och vänta.. Jag är ju bara 2 meter bort som högst..

Ja ev. lyfter jag in henne när jag skall lasta in och så får hon va i bilen när jag lastar ur..

På söndag skall jag ha en liten pysselträff här hemma.. jag tror vi blir runt 10-11 stycken som kommer att sitta här och göra fina kort..

Kanske blir en liten tradition ..

I morgon skall vi också åka till Karlstad och hämta hem Per från kurs. Jag och snuttis skall passa på och göra lite ärenden innan dess.. tror bestämt det får bli en tur till Annas Scrapbooking.. SOm om jag inte har så jag klarar mig...

Kram

Av Viktoria - 21 april 2008 09:18

Det var så att vi åkte till Uppsala på min farbrors 50 års fest och pappa visste inget för det skulle bli en överraskning.. och det blev det..

Hur som haver så var det inte mer spännande än så :-)

Här kommer en ny bild på snuttis som vi tog på vägen hem igår..

Ha det gott

Kram



Av Viktoria - 19 april 2008 09:12

Önskar bara att skrattbilden i mitten hade blivit skarp.. Tyvärr så är sanden bakom mycket skarp.. Hmmm nåja.. Sånt är livet..

Idag stänger jag min butik för sista gången.. Men webbutiken är öppen och still going..

Ha en härlig helg.. Det skall jag ha..

Imorgon skall jag berätta vad jag gjort..

Just nu är det hemligt..

Kram

Viktoria

Av Viktoria - 17 april 2008 11:16

I morse tog jag och snuttan en prommis bort till Barnrytmiken. Efter sångstunden så gick vi hem igen.. Snuttan somnade efter vägen och ligger nu utanför köksdörren och sover så sött.

Jag har satt igång en bulldeg så det blir baka idag.

Vi tar säkert en tur till butiken me..

Solen skiner och det är härligt vårväder ute..

Ha det gott

KRam


Av Viktoria - 14 april 2008 19:40

Idag fick snuttan en bulle och en kaka och en festis av Caroline på jobbet..

Har laddat upp en film ni kan se här..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards