Alla inlägg den 7 april 2008

Av Viktoria - 7 april 2008 19:11

Lilla snuttis är allt bra go..

Och smart..

Idag så tog hon TV dosan från bordet och lekte me.. När Per sa -Tack tack (hon brukar då ge det hon har i handen till den som säger tack tack) så sträckte hon fram dosan och när han skulle ta den så drog hon undan innan han fick tag i den..

Sedan hittade hon en penna och då sa jag -Nej.. då tittade hon på mig och flinade.. Så sa jag Tack Tack.. då tog hon upp TV dosan från golvet och gav mig den.. För då kunde hon ju behålla pennan... Men icke sa nicke.. Jag överlistade henne och tog båda sakerna från henne..

Det e så kul när de är så medvetna om hur de vill ha det även fast de inte är så gamla..

Idag så har jag och snuttis tagit oss en liten prommis.. Ut och lufta oss i regnet.. Känner att jag inte är helt på topp efter magbesvären.. Per han trodde han var bättre idag men fick gå hem igen efter halva dagen..

Nåja.. En vacker dag blir vi nog bättre hela gänget...

Snuttan är ju iallafall nästan helt på Topp..

Glad är hon som ett lilltroll.. våran lilla snutta..


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards