Alla inlägg under september 2006

Av Viktoria - 25 september 2006 10:52

...på de små kattungarna igen.. De är så himlades söta att det inte är klokt..Vi har nog nästan bestämt oss för att skall ha 2 eller ingen.. men det kan lika bli 1..hmmm varför är det så svårt..Vi har 2 favoriter och det är tydligen lättare att ha 2 just för att de får lite kul med varandra när man tex är på jobbet och så..Annars i helgen har vi varit mycket sociala. I fredags var vi till 3xM och 1xC, trevligt som vanligt..Lördag var vi till Caroline, Martin o Robert på middag, mycket trevligt det me.. Hips vips var klockan nästan 1 på natten..Söndag var vi till Bosse med fam. och kikade på katterna och sedan till Pers föräldrar och lämnade en sik och umgicks lite..Annars är allt bara bra. Längtar till det blir tid för mig att gå hem från jobbet.. men det är allt några timmar kvar.. KramViktoria

Av Viktoria - 19 september 2006 12:56

..men livet går nog vidare ändå..Är förkyld och det är lite synd om mig :-) sådär synd som det bara kan vara när män är sjuka ;-)Känner att jag gärna skulle legat i sängen och myst men är nog lite för pigg för att inte jobba. Nåja.. Ikväll är det min tv-kväll.. Gilmour Girls, Desperate housewifes och Joey.. och så vill jag ju se christine men det är så sent och jag skall upp 05.00 imorgon bitti.. Visst har jag stora problem i världen :-)KRamisVIktoria

Av Viktoria - 9 september 2006 22:30

... jag har helt enkelt inte bloggat på evigheter nu..Kikar in på alla andras bloggar och vill att det skall stå nytt helst 4 gånger om dagen.. och så sitter jag här själv med en blogg som inte varit uppdaterad på ett tag.. hmm... får bättra mig.Idag har det varit jobb.. i butiken var det massor med nya människor som inte varit där förr, det e alltid kul för då vet man ju att intresse finns och kanske någon säger till någon annan att det är ett bra ställe.. får hoppas.Per har varit förkyld nu i 2 dagar och verkar inte va på bättringsvägen.. Hoppas jag slipper men det verkar inte bättre än att jag också börjar bli lite förkyld.Har städat upp lite i köket idag och diskat den mastodonta diskhögen.. skönt att bli av med den.Annars är allt helt ok.. söndag snart igen... skall nog bara chilla imorgon.. funderar dock på om jag skulle klippa gräset.. får se va det blir..ha det gottkram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards