Alla inlägg under december 2006

Av Viktoria - 27 december 2006 22:11

hörde jag idag.. ja de var ganska ivriga.. runt 140 slag i minuten.. Härligt att äntligen höra ngt där innifrån. Lillen har det bra och jag hade bra blodtryck och blodvärde.. Frisk som en nötkärna och bara upp 1 kg.. Skall försöka hålla mig med så lite uppgång som möjligt.Annars har julen varit bra. Lugn och inte så "julig" med tanke på "höst"vädret utanför. Har jobbat idag och jobbar imorgon me.. Men sedan är det ledigt till den 8:e januari.. Skönt skall det bli.Hade tänkt ta tag i "mitt" rum där jag bara har öst in saker .. måste reda upp.. Skall skicka massor med kläder till bättre behövande och rensa bland allt pyssel.. Tror nog Tilda tacksamt emottager pyssel som jag kanske inte vill ha mer.Imorgon börjar jag inte förrän 12.30 så det skall bli en lång härlig sovmorgon följt av rensning i köket.. vad en husmor (hi hi) inte måste göra ... På fredag tror jag att det blir städ i rummet eller inventering.. det måste ju också göras..men inte förrän innan jag öppnar butiken igen så det är ju inte så brått. Nä nu skall jag ta och äta en apelsin och hoppa till kojs..Kram på er alla..:-)

Av Viktoria - 23 december 2006 10:38

Ja så var det jul igen. Tiden går så fort så man hinner nästan inte me.Lillen växer och gror Per lyssnade på magen idag och tyckte minsann att han hörde ett litet hjärta ticka på.Idag blir det städning och julpyntning.. får hoppas vi hittar granen bara.Annars är allt färdigt inför julen hoppas jag .. skall grilljera lite skinka och så bara. Imorgon blir det jul frunch med Pers föräldrar. sedan åker vi till hans mormor i Åmål och hälsar på och sedan tillbaka hit till oss igen. Sköt om er i Jul.Sänder en särskild tanke till mina Kusiner som har det extra tungt i Jul. Tänker på er. Kram

Av Viktoria - 10 december 2006 11:38

jag uppdaterade.Veckorna går och det är fullt upp.. I affären. med julbord, möten och div. Lillen mår gott.. jag mår gott och per mår gott. Visst är jag ju rätt trött för det mesta men bara man får vila sig lite på dagarna så orkar jag iallafall vara vaken till 11.. Jag som brukar vara så kvällspigg.. hmm undrar när det sker nästa gång :-)Idag skall vi åka till Åmål och hälsa på Pers mormor samt till Säffle en sväng och kika på om Kapp Ahl och Lindex håller öppet.. Behöver endel grejer.. Samt några julklappar.. Funderade på varför ingen kommenterade att vi skulle ha barn... men då såg jag att jag fyllt i att jag måste godkänna komentarerna...och eftersom jag inte kikat in här på ett tag så såg jag ju det inte förrän idag.. Nu hoppas jag att jag skall bli lite duktigare och att vi får fixat datorn så vi kan ladda upp bilder me..Ha detKram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards