Direktlänk till inlägg 3 januari 2007

Semester....

Av Viktoria - 3 januari 2007 15:00

..åh så härligt.Men jag har ju mitt rum hängande över mig.. Är inte klar..har inte börjat men skall snart...Gott nytt år på er alla förresten. Detta blir ju faktiskt årets första meddelande.Igår var jag och Per i Karlstad och kikade på lite babyprylar som man kan behöva.. köpte även några "boddysar" till lillen. En med bilar ( Per älskar bilar ) en med ugglor och 3 par vita strumpor. Detta på HM Sedan gick vi över till Polarn.. hmm som om jag inte kunde ha handlat allt.. men det bidde ett par bruna byxor med sniglar på och en liten mössa med samma mönster och så en röd body till det.. Sedan köpte vi en barnstol. inte för att vi behöver den än men lilla Majjis är ju här ganska ofta och behöver ju sitta på något :-) Lillen har förövrigt börjat leva om ordentligt. Fick en spark på handen den 27 av lillen och så kurrar det runt och lever om i magen emellanåt. Så det är nog en ivrig liten krabbat. Nåja nu skall jag göra mig lite mat och ta det easy. Sedan bör jag väl kika in i det där rummet.. Ha detKram

 
 
Ingen bild

Kerstin

4 januari 2007 21:06

Visst är det spännande och ett mirakel att ha en bebis i magen. Där går "grabbarna" miste om nå't! :o) Glöm nu inte bort att vara snäll mot dig själv ofta och mycket! Kram!

 
Kusin Linnéa

Kusin Linnéa

10 januari 2007 09:03

hej! Ja, det ska verkligen bli superkul med lite miljöombyte! speciellt när det är till en sån stad som uppsala... :D
är det klart nu att det blir en "lillen" som tittar ut och inte en "lillan"?
kanske kikar vi förbi metropolen bengtsfors när pyret behagat titta ut! ha det så bra, alla tre :) kram!

http://lejas.se

 
Ingen bild

Moster I

10 januari 2007 09:17

Tack raring för de fina änglarna, delar av mitt julpynt börjar bli gammalt och slitet och enligt L o L behöver jag förnya det till nästa år, så tack än en gång för bidraget!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards