Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Viktoria - 7 mars 2008 16:21

. Har vissa bloggar jag går till varje dag..när det inte är uppdaterat blir man ibland lite störd... Å andra sidan kan jag egentligen inte klaga för jag är inte ett dugg bättre själv... Fast jag har faktiskt blivit bättre än jag var i höstas..

I veckan har jag och snuttan bakat bullar 2 gånger.. Detta till Drivers Open som Bengtsfors motorclub kör i morgon..

Sedan har vi varit på Barnrytmiken i torsdags. Ätit lunch med Carro i går. Tvättat, dammsugit fast det skulle behövas igen... när man har drenerat så kan jag lova att det drar in bra mycket skit.. Skulle också behöva leta upp dammsugarpåsar så att dammsugaren får lite mer "sug" isig.

Har pysslat lite.. väldigt lite.. Lagt ut massor med saker på Tradera, haft rea i webshoppen och imorgon har jag det i butiken.. Det är ju internationella kvinnodagen och det firar jag med 15% som den feminist jag är (inte:.).

Man kan ju fira ändå..

Snart åker vi upp till Kalix jag och Snuttan. Hoppas på mycket snö, skoteråkning, skidåkning, varm oboy och en limpmacka.. :-)´Dessutom blir det 4 kalas när vi är där. FÖrst ut är lillebror som blir 21 år.. sedan kommer jag som  blir 24 34, sedan har vi brorsdottern som blir 6 år och sist men inte minst storebror som blir 27  37år..

Nu skall jag och snuttis hoppa in i bilen och hämta pappa, sedan drar vi en tur till Billingen..


Ha en härlig helg.. Och DU som läser detta och har vägarna förbi Bengtsfors... KOM IN I BUTIKEN vet ja.. Jag och snuttis jobbar hårt..

Förhoppningsvis åker jag och snuttan till 3xM imorgon på e.m

På kvällen imorgon åker vi till MaddeLinda och MartinHenrik..

KRam


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards