Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Viktoria - 26 mars 2008 22:15

... JAG HAR JU SEMESTER.. Vissa personer har klagat på att det inte varit uppdaterat -- Men HALLÅÅÅÅÅ.. jag har ju semester uppe i Nórrbótten och har varit ute på en Ö i typ en vecka.. inte finns det dator där.. jo dator kunde jag ju fixat men inte uppkoppling :-)

Nåja.. Nu är jag i land igen.. Imorgon firar jag födelsedag.. 34 långa år har jag blivit.

När man ser det bara så så känns det som om det gått jäkligt fort men börjar man tänka på hur mycket man hunnit göra på dessa 34 åren så har det ändå tagit sin tid.. Om ni förstår vad jag menar..

Har iallafall bestämt mig för några år sedan att man skall fira varje år man blir.. Inte fjanta sig och hoppa över födelsedagsfirandena... man skall ju faktiskt vara glad att man blivit ett år äldre och därmed också fått leva ett år till..

"Var nöjd och glad för vet du vad en björntjänst gör ju ingen glad, glöm bort bekymmer sorger och besvär....." ~Baloo~

Kramis

Tror ni får vänta på Flippen några dagar till.

Räknar med att träffa dig imorgon Gaggan.. :-)

KRamis till er alla från mig

Puss

Av Viktoria - 26 mars 2008 12:36

En kort liten resume.

Påsken har varit härlig´

Är nu iland igen..

Har det gott

Kram
Viktoria

ps. Skall gå och duscha nu så jag får blogga vidare ikväll..

KRam

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards