Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Viktoria - 30 mars 2008 22:31

....ville bara få uppmärksamhet.. menar inte att någon är en bitch även om sådanna finns :-)


Nu är vi inne på sista dagarna här inför hemresan på tisdag.

Kl: 10 går planet hemöver.

Här har vi haft det härligt. Lugnt och skönt, precis som jag vill ha det..

Jag tycker det är kul att umgås med folk och är väl rätt så social tja.. många skulle nog säga väldigt social... men det stämmer bara till hälften. Jag har massor med behov av att bara var själv. Jag skulle coola om jag skulle vara tvungen att jämnt jämnt umgås med någon var eviga dag hela dagen... Även om jag tycker det är kul att träffa folk.. Tja hur skall man förklara detta utan att skrämma någon man känner ... Men ni har ju sett den där norrlands Guld reklamen.."Att vara sig själv för en stund"... precis så känner jag fast utan öl.. Gillar inte öl..

Ibland har jag dock ett himla behov av att umgås med någon samtidigt som jag nog förmodligen skulle klara mig riktigt bra isolerad på en öde ö... Tja Man och barn vill jag nog ha me..

Ja ja... snart vågar väl ingen fråga om vi skall hitta på ngt men det är inte så jag menar.. att jag aldrig vill ha ngn runt om mig.. Utan mer att jag tycker det e skönt att ha det lugnt och har behov av att bara vara,  samtidigt som jag tycker det är kul att umgås med folk me... Hmmm Tja snacka om inlägg som hade kunnat vara... men nu har jag skrivit så långt att jag inte har lust att radera.. hmmm..

Hur funkar du... Är du en sådan som alltid måste ha sällskap eller en sådan som gärna tar det lugnt och lever i din egen värld ett tag :-)

Svara på min omröstning så får vi veta-

KRam

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards