Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Viktoria - 3 mars 2008 19:13

var vi till idag. Det är en slags öppen förskola där det finns förskolepersonal, en distriktsköterska, någon från kyrkan samt ofta någon från Socialen. En plats för folk att träffas samtidigt som man kan få "hjälp" om man behöver.

Nyckelspiken är öppen varje måndag. Kl:10.00 är det sångsamling och jag och snuttis brukar försöka att ta oss dit till dess. Idag var vi supermånga föräldrar och barn där. Mest mammor men även 2 pappor idag.

Kom hem vid 12 tiden.

Snuttan var jättetröt men somnade inte förrän vid 13 tiden.

Sedan i eftermiddag har vi städat lite.. Tja jag har städat i mitt pysselrum och Snuttan har hjälpt mig.. Hon har försökt äta papper (som det finns gott om i det rummet) men jag har haft bläckfiskarmarna redo så jag har hindrat henne de flesta gångerna.

Nu ligger hon här i min famn och sover så sött.

Först somnade hon i famnen på Per men när vi lade henne i sängen så sov hon inte så jättelänge. Vi hann äta middag och precis när jag tagit fram sticken så vaknade hon.. Hmm som om hon märker när jag tar fram den där mössan jag håller på med till henne..

Nä nu skall jag greja vidare ..


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards