Direktlänk till inlägg 18 oktober 2007

Snoriga snuttan hostar ...

Av Viktoria - 18 oktober 2007 20:23

Lilla snuttan e fortfarande förkyld och hostar även lite.. men för övrigt är hon faktiskt rätt så pigg. Idag har vi inte gjort mycket. Fixat lite i köket och ändrat om i bokhyllan. mamma och pappa hade en massa VHS filmer som de ändå inte ser på så jag lade undan dem och ändrade runt på lite "prydnader".

Åkte till Kalix vid 17 och hämtade Linnea på hennes jobb. Åkte och köpte en hästtidning och en cool klubba åt lilla T som skall åka långt imorgon.

Funderar på om jag skulle baka de där kakorna själv imorgon och ta med till Piteå på lördag.

Har 2 veckor kvar här och blir mer och mer sugen på att faktiskt fixa ett hus och jobb här. Trivs bra och tycker det är lugn och skön stämning.  Gissar att det inte sker idag eller imorgon men kan tänka mig det inom kort. Vet att Per också kan tänka sig det så då känns det ju lite lättare.. Hade varit värre om han hade vägrat att ens tänka tanken.

Snuttan sover nu och jag tänker ta mig en lite macka..


Kram 

 
 
Ingen bild

E-Type

19 oktober 2007 14:48

Kent spelar synth och du funderar på att flytta. Som vanligt en j---a höst.
Men SKÖNT att du trivs,det är väl förstås så att man kan vara sig själv för en stund där du är... Kram

 
Ingen bild

Viktoria

19 oktober 2007 15:45

E-Type: Än har jag inte flyttat och inte lär det ske imorgon heller.. men någon gång.. Men du vet väl att E-Type har ju en stuga i Luleå så det är väl bara att åka till den :-) Fniss..

 
Ingen bild

E-Type

21 oktober 2007 20:32

Är i stugan kom gärna å hälsa på!!!!!!!
Kram

 
Ingen bild

Viktoria

21 oktober 2007 20:59

Kommer imorgon E-Type.. Kommer åtminstone när jag kommer hem. Jag och Elsa kommer gärna förbi till urskogen och surrar (pratar på norrländska) i några timmar..
Kram
Viktoria

 
Linnéa den äldre

Linnéa den äldre

23 oktober 2007 12:16

OOooh vilket roligt kort jag fick i brevlådan i går :)
det första riktiga brevet adresserat till MIG :) hihi

ni är fortfarande kvar i norra landet? när åker ni söderut? kram

http://lejas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards