Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Viktoria - 3 oktober 2007 22:34

Igår råkade jag på den sura kvinnan på tradera och sedan min fd hyresvärd som fick frispel.

Vi har en +vecka i Bengtsfors denna veckan.. ett sätt för kommunen att visa framfötterna så omvärlden inte bara tänker "skitställe".

Nåja. Alla vi som har butiker är med i en tipsprommis, vi fick utdelat frågor och jag fick mot min vilja en lite förvrängd bild på fd hyresvärden som äger en butik. När han fick veta att det var en bild på honom och särskilt i min butik fick han frispel ( vi har liksom varit i luven på varann när vi bodde där då han inte gjorde ett skit förrutom tog emot hyra). Jag fick chansen att förklara att det inte var jag som gjort frågorna men han trodde mig inte.. Hur som haver. För att göra en historia kort så satt jag han på plats ordentligt.... tuff luck för han.. var liksom inte rätt dag att kasta sig på mig.. var förbannad som det var på den andra kvinnan.. Om jag tror jag får en ursäkt av honom?? Inte så länge jorden snurrar runt solen iallafall..


Nåja.. Annars har vi bakat bullar idag.. det e ju bulldagen imorgon.. Degen blev perfekt men jag undrar om det blev för lite smör när jag rullade ihop bullarna för de blev liksom lite halvtorra.. Hmm inte nöjd. Jag brukar fixa det där bra.. Ja ja.. det bidde då bullar och jag har käkat några så de var nog inte så jä..iga.

Imorgon åker jag och Elsa och säljer våran Subaru i Åmål.. till 99% iallafall.

Pers pappa kommer sedan och hämtar oss.

Jag och Elsa har också babyrytmik imorgon fm. så det fixar vi med innan vi åker till Åmål. Per e i Strömstad hela dagen.

Sedan på fredag skall jag laga tand hos tandläkaren.. det blir skoj.. för både mun och plånbok :-) But it has to be done. Känner mig nästan som Kirshti när jag lägger in lite engelska ord.. Tog förresten några superduperfina kort på gumman idag.. Skall försöka mixa och trixa och visa er dem ngn dag.. De blev bara toppen.

Sköt om er och som sagt. Akta er för surhaggor och surhaggisar (sura karlar)

Annars så e det bara så.. ett leende på läpparna gör dagen lite bättre..


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards