Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Viktoria - 7 oktober 2007 21:06

Världens sötaste gumma.


KRam

Av Viktoria - 7 oktober 2007 21:05

Tog lite bilder med Supermacro. Här lite spindelväv

Av Viktoria - 7 oktober 2007 20:17

... ja iof så är väl alla mina dagar "lediga" men helg är ändå helg ioch med att alla andra människor har "helg".

Denna helgen har bjudit på Invigning av kommunens nya utvecklingscentrum som vi är "typ" granne till. Efter det var det middag med underhållning för speciellt inbjudna men det fanns även middagsbiljetter för de som var intresserade.. Jag och Per var inbjudna ioch med att han e kommunens vice kommunalråd. Elsa var såklart me.. God mat och rätt bra underhållning.. Lite högt ljud bara.

Jag och Elsa gick hem vid 22 och per kom kanske 40 min senare. Elsa var så duktig.

Lördag jobbade jag och Elsa i butiken. Ganska lagom ström av människor fast fler hade ju inte varit fel.

Åkte upp till "Brandberget" där de hade fyllt en lokal med sand. På kvällen skulle det vara Beachparty men vi var där på em eftersom Alliansen skulle möta Oppositionen på fotboll.. Nu blev det Alliansen mot sossarna. Tyvärr vann Alliansen men bara för att de fuskade.. Hade toppat laget med personer som inte ens är aktiva vilket var regeln.. Bara de som hade förtroendeuppdrag skulle va me.. Nåja.. Per gjorde sossarnas enda mål. Alla var helt färdiga efteråt.

På kvällen hyrde vi en film.. (Per hoppade festen). Blades of Glory såg vi. Gillar man Will Farrell som vi gör så gillar man den filmen...sjuk men bra.

Idag har vi varit till Billingen och ätit lunch. Pers brorsa fyllde år i fredags så idag var det lite firning. Nu i kväll har Linda o Henrik varit hit. De hade med sig bröllopsbilderna.. superfina var de allihopa..

Nu halvligger Per i soffan, Elsa sover i famnen på honom och Cesar med hundarna är på TV, ni vet han som hjälper alla hundar och främst ägarna..

Nu skall jag ta och göra honom sällskap. Skall nog se på debatten mellan Mona och Reinfelt i kväll.. Tror jag..

Sköt om er och kommentera massor.. Det e skoj.


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards