Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Viktoria - 2 oktober 2007 12:57

Blir så störd. Hade ute 3 auktioner på Tradera som slutade på förmiddagen förra onsdagen. Skickade genast ut Grattismail med betalningsinfo. Tydligt och klart står det bet. inom 3 dagar. 2 Av vinnarna hade svarat och betalat inom ett dygn. 3:e tjejen hörde jag inget från.. Skickade en påminnelse 2 dagar efter.. Hörde inget.. (skickade t.o.m läskvitto) Väntade till måndag fortfarande inte hört ett ljud. Skickade då ett mail där jag berättar att jag inte väntar längre när jag inte hört ngt utan lägger ut auktionen igen. Då helt plötsligt 2 timmar efter det mailet vaknar kvinnan, fly förbannad för hur jag kunde göra så, en försäljning är bindande bla bla bla. Hade minsann betalat men det tar 3 dagar och jag borde väntat.. 1 dag innan hon bet hade jag mailat att jag ville att hon hörde av sig så jag visste om hon fått mina mail.. inget svar då.. Inte förrän det brändes lite så svarade hon..

Nu är hon arg som ett bi och jag har redan fått bud på min nya auktion..och då går det inte att avbryta. Har erbjudit pengar tillbaka såklart om inte auktionen går att avsluta. Egentligen vill jag inte sälja till denna människan överhuvudtaget. Hon som tydligen säljer massor själv borde veta att man svarar på mail.. Dessutom hade hon inte angett ngt telefonnummer.. och jag skall väl ändå inte behöva söka efter henne med ljus och lykta när jag skickat flera mail och uttryckligen på min infosida skrivit att all kontakt sker via mail, kontrollera dina mail noga efter avslutad auktion.. Nåja fortsättning följer.. Får väl se vilken soppa det blir av detta.. Möjligen får jag neg. respons men den kan jag ju förklara så det skiter jag i. Får jag neg av henne får hon neg av mig.. Så är det bara..


Förutom allt detta tjafs så har vi det bra. Elsa sover och jag sitter här och grejjar.. I lördags var vi ju till Karlstad och Vänerträffen. Trevligt som vanligt och de handlade som galningar.. Kul & Tack för det :-)

Mammi,Pappi, Brorsan, Malin & T kom hem från Cypern igår visserligen några timmar senare men nu är de hemma. Skönt att veta att allt gick bra. Nästa vecka åker jag och Elsa hem och hälsar på. Skall bli skönt samtidigt som vi kommer att sakna våran Per såklart.. Men han kommer ju bara några dagar efter oss.


Killen som ville köpa Subarun ändrade sig pga av att tjejen ville ha en Golf istället.. Hmm Toffel..!! :-)

Men nu är det en ny på G.. Jag och Elsa åker ev till Åmål och avslutar affären på Torsdag. Han kommer hela vägen från Finland med båt o Tåg.

Ha det gott.. Nu skall jag kolla efter mail från Traderamänniskan ...


Mvh Viktoria

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards