Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Viktoria - 25 maj 2007 07:38

Appropå bilder. Linnea (Eriks tjej) har varit duktig och lagt upp bilder på underbarnet så kika in där så får ni se.

Kram


http://linneasidenmark.webblogg.se/

Av Viktoria - 25 maj 2007 07:30

Nu har vår lilla gumma fått ett namn.. Det blir Elsa Margit Gradin.. Med tilltalsnamnet Elsa. Det tog många dagar och många funderingar innan det blev Elsa. Vi hade tanken på vääääldigt många andra namn men hon kändes mest som en Elsa.. tja jag tyckte egentligen My för hon ser ut som lilla My men det kändes som ett lite svårt namn...ja inte att skriva eller så men på något sätt om man ropar .. -Myyy kom hit... då är det lättare med -Elsa kom hit.. Men men det blir nog bra. Elsa blir det i allafall.

Annars har vi det bara bra.. Elsa och jag myser hela dagarna.. Hon äter och sover och jag försöker snosa på henne så mycket jag bara kan. Går inte många stunder utan att jag håller i henne.. Så gosig så.

Bild här på sidan kommer så småningom. Har ju som sagt problem med USB portarna men jag skall kolla om jag kan ladda lite bilder till Pers bärbara istället och så tar jag det den vägen.

Idag är det Lions stora Loppis här i B-fors. Den är en gång om året och drar endel folk.. dessutom har det en tendens att regna just den dagen...vilket det gör även iår. Det är utomhus kan jag ju då tillägga. Nåja nu skall jag ta och krypa ner i sängen igen.. Elsa sov förresten hela 6,5 timmar i sträck inatt så man känner sig faktiskt ganska utvilad..


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards