Alla inlägg den 18 maj 2007

Av Viktoria - 18 maj 2007 23:20

Vi har inte bestämt ngt namn än men det finns några favoriter..

Ja som de flesta som är in på min blogg har sett i gästboken,,, om ni nu läser gästboken ;-) Så har vi fått en liten dotter.

Efter några dagar med oregelbundna värkar så åkte vi då in till NÄL på söndag kväll. Efter undersökning skrev de in oss och vi fick ett rum där vi kunde sova över. Jag skulle få en "sov"kur så jag kunde sova trots mina stegrande värkar.. den kuren räckte i hela 2 timmar.. Hmm sov inte så hiskeligt mycket den natten tja det hade jag ju inte gjort på flera nätter iof. Hur som haver så på Måndag 14:e vid 9 tiden så fick vi ett förlossningsrum. Där gick jag omkring och hade värkar. Efter ett tag var de så "onda" så jag bad om lustgas.. och jag tackar "gudarna" för lustgas.. Utan LG hade jag inte klarat detta. Nu är det ju inte så att LG tar bort värkarna men det går att leva med dem.. tja tills på slutet då det är knappt man tycker det hjälper längre.. Vid 11.20 fick jag min första krystvärk och 11,39 var lilla gumman ute.. Då på ett kick hade jag helt glömt bort hur trött jag var eller hur ont det tagit. Så det är absolut värt det..

Nu hör jag henne låta i sovrummet så det är bäst jag går och hjälper till lite..

Tack för alla lyckönskningar och alla presenter..


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards