Direktlänk till inlägg 25 maj 2007

Liten uppdatering

Av Viktoria - 25 maj 2007 07:30

Nu har vår lilla gumma fått ett namn.. Det blir Elsa Margit Gradin.. Med tilltalsnamnet Elsa. Det tog många dagar och många funderingar innan det blev Elsa. Vi hade tanken på vääääldigt många andra namn men hon kändes mest som en Elsa.. tja jag tyckte egentligen My för hon ser ut som lilla My men det kändes som ett lite svårt namn...ja inte att skriva eller så men på något sätt om man ropar .. -Myyy kom hit... då är det lättare med -Elsa kom hit.. Men men det blir nog bra. Elsa blir det i allafall.

Annars har vi det bara bra.. Elsa och jag myser hela dagarna.. Hon äter och sover och jag försöker snosa på henne så mycket jag bara kan. Går inte många stunder utan att jag håller i henne.. Så gosig så.

Bild här på sidan kommer så småningom. Har ju som sagt problem med USB portarna men jag skall kolla om jag kan ladda lite bilder till Pers bärbara istället och så tar jag det den vägen.

Idag är det Lions stora Loppis här i B-fors. Den är en gång om året och drar endel folk.. dessutom har det en tendens att regna just den dagen...vilket det gör även iår. Det är utomhus kan jag ju då tillägga. Nåja nu skall jag ta och krypa ner i sängen igen.. Elsa sov förresten hela 6,5 timmar i sträck inatt så man känner sig faktiskt ganska utvilad..


Kram

 
 
Sussi

Sussi

25 maj 2007 08:13

Elsa är ju ett jättefint namn :). Det blir jättekul att träffa henne i sommar om ni är hemma vecka 30 när jag är i Bengtsfors förstås.

Pussen och kramen

/Sussi

http://www.e-sussi.net

 
Ingen bild

Kerstin

25 maj 2007 12:29

Elsa blir väldigt fint. Det är ett mjukt namn, som, känns skönt att säga.

Hon är jättesöt. Såg bilderna som var väldigt fina.

Kram/Kerstin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards