Direktlänk till inlägg 28 september 2007

Klockrent!!

Av Viktoria - 28 september 2007 09:58

Igår var vi i farten från 10.00 till runt 20.30 jag och Elsa. Inte en sekund där emellan var vi hemma. Så här såg dagen ut.

ca 10.15 åkte till butiken för att hämta tejp.

ca 10.20 åkte till Centralparken för att hänga upp lappar inför Barnaktiviteterna som ABF + Sossarna skall ha på måndag 11.30 för den som råkas läsa och har lust att komma dit :-)

ca.10.25 tänkte jag.. hmmm hinner jag in och hämta ut föräldrarpengen på banken innan Barnrytmiken 10.45 hm.. jag chansar..

10.40 är på väg ut från banken färdig och allt efter att ha stått bakom en tant som var tvungen att fråga ALLT när jag hade som mest brått...att hon inte visste att just jag hade brått :-) (SKÄMT!!)

10.45 vid kyrkan och framme vid barnrytmiken. Tur som var hade de inte börjat.

11.45 ca Elsa ammad och klar för avfärd, hoppade över själva fikandet denna dag.

Vidare till Kommun för att kolla med per om han ville käka lunch på Kina.. väntade till närmare 12 innan jag ringde.. åkte runt med Elsa för att hon skulle sova. Fick svar från Per att han var i Håverud..men kunde äta 12.45 träffade på Annika W som följde med till Kina. Åt med henne 12.15 och senare en tur till med Per vid 12.50 (de har buffé så därför kunde jag äta med båda..)

Sedan vidare till butiken vid 13.30 för att snacka lite med Carro.

Hade fått paket som väntades komma till butiken vid 15. så då bidde det att vi väntade på det.. packade upp och kikade. Hade mycket kunder som jag pratade med. Elsa hon hakade på.. stal showen som vanligt.

15.30 Per behövde skjuts till ABF.. hämtade honom och väntade på honom. Vid 16.10 åkte vi till Billingen för att hämta Bussen. Per tog den och jag åkte till Linda. Kom då på att jag skulle posta 2 Traderaförsäljningar så 16.35 lämnade jag Elsa hos Linda..drog till Konsum och fixade med breven. Tillbaka till Linda ja och Henrik me :-). Fick jättegod kycklinggryta.

18.10 iväg mot Norebyns "Camping" och Café.. för att träffa några av arbetskamraterna som skulle fira av 2 av personalen samt fira att jag och Linda hade gift sig. Cafét var en STOR överraskning. Trodde bara det var en liten timmring med café i.. Visade sig att det var mer än vad man trodde. En superstor och härlig "festlokal"/Café med panoramautsikt över vattnet. Nedför slänten låg jättefina timmrade stugor för att mynna ut i en liten sandstrandsvik ( om det ordet finns :-)

När klockan blev runt 20 så började Elsa tycka att denna dag var nog och blev väldigt trött.. Vi bestämde oss för att åka hem.

I detta långa inlägg kanske ni undrar vad som var klockrent.. Jo det var presenterna som jag och Linda fick.. Ett presentkort på IKEA.. KLOCKRENT för både mig och Linda.. Får fixa en dag vi kan åka dit..

Kramar från oss här i Bengtsfors


ps. Imorgon åker ja och Elsa på pysselträff och säljer hela dagen så det blir också en massiv dag..men då blir vi ju på samma ställe iallafall :-)


 
 
Linnéa

Linnéa

1 oktober 2007 20:16

men jäklar! vaddå mamma"ledig"? ;)

http://lejas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards