Alla inlägg den 17 september 2007

Av Viktoria - 17 september 2007 13:06

Vi hade en lugn och skön helg. Mycket blåsig dock. Bra mat och trevlig personal. Vi bodde i Annexet som låg runt 7 min bort. Skönt att gå en bit men dock så var det mycket mycket blåsigt och det kanske inte var så trevligt. Lördagen hade fint men blåsigt väder med sig. Vi åt frukost och tog sedan en tur till bland annat Mollesund. Gick ur bilen och tog några bilder.. och blåste nästan bort :-) Nog om blåsandet. Det var en trevlig tur som vi tackar fam. Olofsson, Eriksson, Bergman, Sundgren för. TACK!!

Många superstora o gissar jag superdyra villor längst kusten. Har lite bilder men laddar upp dem en annan gång :-)

Annars har vi det bara bra.

Men har fått lära mig att man måste leva varje dag som man själv vill och vara nöjd med det man har, man vet aldrig när det rycks bort. Har en i föräldrargruppen vars man hastigt gick bort i lördags endast 37 år ung. Med en dotter som bara är någon vecka yngre än Elsa står hon nu ensam kvar. Pratade med hanses brorsdotter idag och fick då veta detta. Tänker på er M och lilla W, Kram!


Fånga dagen.. är mitt råd för dagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards