Alla inlägg den 8 september 2007

Av Viktoria - 8 september 2007 21:26

Här uppdaterar man med fina bilder och allt.. Och så är det nästan inga kommentarer ;-) Hi Hi

Är väl bäst man uppdaterar igen då :-)

Idag har vi varit in till Åmål och hälsat på Pers mormor lite. Hon fick ett litet album med bilder på henne och Elsa tillsammans. Det blev hon glad för. Vi kunde ju inte vara med på hennes 86 års dag för 2 veckor sedan då vi var sjuka så då fick det bli idag istället.

Sedan tog vi en tur till Säffle där vi hamnade hemma hos en kille som också älskade gamla saabar, kvinnan sålde Me&I så jag handlade lite. En supersöt kjol och en cool monstertröja. Hade kunnat köpa massor massor med fler saker men de är inte särskillt billiga så det bidde inte så.

Nu ligger Elssa i sängen och sover och jag sitter bredvid och uppdaterar lite. Funderar faktiskt på om inte jag me skulle passa på att sova. Tror faktiskt det.

Sov gott

Kram


ps. kolla in min nya favvosida.. + mitt favvoprogram

www.marthastewart.com

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards