Direktlänk till inlägg 24 september 2007

Amningshjärna???

Av Viktoria - 24 september 2007 07:51

?? finns den.. Jag börjar undra. Märker att jag nästan inte kan stava ju.. Massor med konstiga fel hittar jag när jag läser min blogg, dessutom så grötar det ihop sig när jag skall förstå vad folk menar ibland och så lämnar jag konstiga svar.. Ja för den delen så hade jag Gravidhjärna under graviditeten och den var inte bättre den.. En dag när en förälder skulle gå från fritids med sitt barn och säger hej då så säger jag - Abort! ?? What... vad menade jag egentligen... Tror jag tänkte på Apport för flickan sprang i förväg och jag tänkte nog skojja och säga Apport för att han snabbt skulle springa i kapp henne.. men e inte ens själv säker.

Det bästa med amningshjärna e dock att man alltid kan skylla på den.. Vad jag än gör för tokigheter så kan jag alltid skylla på - Ja men jag ammar så det e därför. Jag har faktiskt tänkt att fortsätta köra med det när jag slutat amma. - Ja men jag har ju ammat :-) Smart va! Detta i och med att jag har en tendens att vara lite "Amerikansk" dvs mycket framåt och inte särskilt rädd för att säga saker som andra tänker.. Men det e ju klart.. Ja e ju sån för att jag Ammar/ammade/snart skulle amma eftersom jag varit sådan redan innan jag blev gravid :-)


Kram

 
 
Linnéa

Linnéa

24 september 2007 12:01

hehe, abort... :)
nu sitter jag här o pluggar o hade själv gärna skyllt på lite amningshjärna när det inte går!
o tack för dina söta ord i bloggen vickan :)
kram på er!

http://lejas.se

 
Ingen bild

Madde G

24 september 2007 15:26

Hmmm, vet inte vad jag ska skylla på.....

 
Ingen bild

gaggan

25 september 2007 06:37

Vad skyller jag på då? Åldershjärna,hur kul låter det då?

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards