Direktlänk till inlägg 29 april 2007

Fortfarande hemma

Av Viktoria - 29 april 2007 08:45

Här är det frid och fröjd.Solen verkar försöka komma fram och lysa som igår. Träden har blivit så otroligt gröna bara på någon dag och snart står vårat körsbärsträd i full blom. För en Norrbottning som jag så är det rätt fantastiskt när det växer och frodas i trädgårdarna så här "tidigt".

Igår jobbade jag i butiken. Trots att det var marknad i Ed så var det rätt mycket folk i farten även i Bengtsfors... det brukar normalt inte vara så mycket människor i farten när det är typ Edsmarknaden. Hade ganska bra rusch i butiken. Gjorde endel gratulationskort medans jag satt där och väntade. Tog en vända med skurmoppen och dödade några spindlar me..

På e.m åkte jag en sväng till Madde m.familj och lämnade hennes Me&I kläder. Både madde och Maja bidde så fina så. :-)

Nu väntar jag bara på att min bebbe skall komma så jag kan prova mina Me&I kläder på henne/honom. Men det verkar inte som om han/hon tänkt sig ut innan slutdatum iallafall.. (2maj) men det är ju tid än iof.

Idag skall jag skicka in den där deklarationen och så skall jag nog hänga in kläder i garderoben, kanske torka lite i hyllorna och så.. Får se.. Har ingen direkt press på mig att göra ngt särskillt.

Hoppas ni får en härlig dag.

Kram

 
 
Ingen bild

mamma

29 april 2007 09:53

Hej Gumman! Jag vaknade med ett ryck av att telefonen ringde.Vad tror du att jag tänkte?Det
var Tilda som frågade glatt om vi skulle följa med till IKEA.Vi nobbade för jag var inte sugen
på Haparanda idag.Vi har täckt av båten nu och den är jättefin.Kram till dig,Per och bebben.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards