Alla inlägg den 15 april 2007

Av Viktoria - 15 april 2007 11:12

Idag är det trädgårdsarbete som gäller.. jag inte för mig då :-) utan för Per och hans föräldrar.. Vi grejade med häcken i torsdags men jag kände att jag tog ut mig lite väl mycket och de "älskade"foglossningarna blev 700gånger värre så det utsätter jag mig inte för..

Å andra sidan får jag sätta mig och deklarera för snart är det dags för inlämning.. Då jag inte vet när jag åker till BB så bör jag ju vara färdig med deklarationen så jag inte får någon bakläxa.

Vädret är på topp här och egentligen borde jag väl sätta mig på trappen och mysa i solen men det får nog vara. Var ute i 4 timmar igår så lite färg fick jag faktiskt så vit som jag oftast är :-)

Butiken gick bra i veckan,, verkar som om folk har fått tillbaka pyssellusten efter några veckor med lite stiltje.

På tisdag gör jag sista dagen i skolan så idag blir det baka till barnen. Tänkte mig wienerbullar de brukar alltid gå hem hos alla.. Har inte bakat dem på typ 150 år bara så jag hoppas jag kommer ihåg hur man gjorde.

Hoppas också på att lillen kommer när jag har haft några dagars "ledigt" i allafall så jag hinner med det jag har planerat innan nedkomsten.. men man vet ju som sagt aldrig.

Kikade på Rebeckas lilla Elias i fredags.. Bara 2 veckor gammal.. så liten och söt så.. En liten kompis till våran tosse kanske.. :-)

Hur som helst så bör jag nog ta och engagera mig nu i dagen.. Per har tvättat som en galning de sista dagarna så jag tror faktiskt att vi bara möjligen har 1 tvätt att fylla.. Tack vare mamma som tvättade som en galen när de var här.. Det är ju faktiskt skönt att inte ha tvätt hängande över huvudet när lillen kommer för då lär det ju inte direkt bli mindre tvätt.. jo mindre kläder men inte mängd :-)


Sköt om er.

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards