Alla inlägg den 20 april 2007

Av Viktoria - 20 april 2007 19:48

Idag var det mer kunder än jag trott på så här nära löning.. Så det gick riktigt bra. Kul för då går tiden jättefort också. Har gjort färdigt..ja nästan.. Eriks student/bal album idag. Skall bara finslipa lite.. Blir faktiskt riktigt bra och håller en enhetlig färg rakt igenom. Tror nog lillebroren blir nöjd och glad.

Efter butiken tog jag och Per en middag på Kinarestaurangen. Per åt sin vanliga kycklinggrillspett med jordnötssås och jag tog stekt kyckling i currysås med bambuskott. Det smakade toppen.

Nu skall vi hoppa i sängen och mysa under täcket och titta på Tv..

Ha en härlig kväll och helg..

Kram

Viktoria

Av Viktoria - 20 april 2007 11:20

Har nu i 3 dagar varit hemma i väntan på lillen. Idag jobbar jag dock i butiken också samt imorgon. Håller på att deklarera färdigt och skall snart vara lite husmor och göra lite lunch till mig och Per.

Här är det lite blåsigt men ändå sol och fint.

Behöver vika in kläder i garderoben och kanske t.o.m packa den där väskan man skall ha med sig.. Några babyplagg och så plagg till sig själv.. Sägs att det är ganska skönt med egna kläder efter några dagar i sjukhusets härligt underbart vackra rockar.. :-)

Men eftersom jag oftast måste ha kniven på strupen innan jag gör ngt så lär jag ju inte packa förrän jag står där med 3 min mellan värkarna :-)

Hoppas ni får en härlig helg.

Kram
Viktoria

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards