Direktlänk till inlägg 24 april 2007

Ingen lille än...

Av Viktoria - 24 april 2007 19:00

Verkar vara en sådan där liten som själv vill bestämma när den vill komma.. Som de flesta småttingar ... Skulle önska det bidde inom en snar framtid. Är lite jobbigt att vänta.. inte fysiskt men man är ju liksom nyfiken. Fysiskt mår jag toppen..javisst knakar det lite i fogarna ibland men det är ju normalt när man är gravid. Lite smärta får man tåla.. går med tjurighet...och de som känner mig vet att tjurighet är inget jag saknar :-)

Idag har jag inte gjort så mycket som jag tänke..ja inte än iallafall. Tömt och fyllt diskmaskinen har jag iallafall gjort. Nu är nästan "väskan" packad också.. är bara att sätta ner grejerna i en väska så är det bara att sticka.. Och Värkarna kommer väl ändå inte i 3 min intervaller på en gång så det är lugnt. Sängen till lillen är bäddad i sängkläder som faktiskt jag själv hade på 70talet.. Lite kul.. Brun och vitrutiga.. passar den röda Briosängen perfekt. Skall nu ta och göra ett "liggunderlägg" till skötbordet av en häftig plastduk jag köpt i turkost och vitt.. Köpte snygga lådor att ha till skötbordet igår också..Turkosa med bruna blommor.. Supersnyggt.. Endast det bästa för lillen :-) + Att man faktiskt med fördel kan använda dem sedan me..

Snart skall vi fixa med datorn också så det går att använda våra USBportar så man kan ladda ner lite bilder. Gissar att några gärna vill vid upprepade tillfällen se den lille.

Uppdaterar er snart igen med vad som sker..

Kram

Viktoria


 
 
Ingen bild

Moster I

24 april 2007 22:40

Ja och jag har köpt ett litet klädplagg till lillan i Skottland. Du får skynda dig så att jag kan skicka ner det till er!

 
Sussi

Sussi

27 april 2007 07:35

Väntar ivrigt på att få höra vem som tittar ut :).

Lycka till Viktoria och hoppas det händer riktigt snart!

Pussen och kramen

/Sussi

http://www.e-sussi.net

 
Ingen bild

Elin

27 april 2007 08:39

Men nu då? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards