Direktlänk till inlägg 29 april 2006

Nu var det några dagar sedan

Av Viktoria - 29 april 2006 08:55

jag skrev ngt här så nu är det dags..Inget jättespännande har hänt. Min vandal har varit i blommorna igen.. vet inte om det är ett rådjur eller möjligen en hare.. nåja det kvittar ju egentligen... blommorna är knipsade oavsett..I torsdags hade jag kurs på kvällen. 8 ivriga tjejer/damer pysslade som aldrig förr.. kvällen var lyckad. Igår jobbade jag på fritids på förmiddagen och hade butiken stängd till klockan var 14. På fritids hade jag 4 barn fram till 11.30 då kom nummer 5. vid 11.50 kom skolbarnen och då blev det lite mer full rulle igen. I butiken var det rätt full rulle också.. märks att lönen kommit för folk.. Fick ett jättefint kort av en flicka som går i 4. hon hade skrivit beröm på framsidan och inne hade hon skrivit positiva ord på bokstäverna i mitt namn.. och på baksidan hade hon skrivit. Ps. Du är snäll.. Det tyckte jag var supergulligt. Bara att hon hade tanken på att göra ett kort till mig när hon satt hemma och pysslade.. Mysigt.. Idag efter att butiken har haft öppet blir det dags för shopping i Karlstad för en gång skull.. har superbehov av nya Jeans så det får det bli.. sedan vill jag gärna ha en vinterjacka och även ett par nya Ecco Receptor skor.. Mina börjar ge med sig.. Men den nya modellen är inte riktigt så skön som den gamla så vi får se.. Hur som haver..Har inte hunnit varit i trädgården sedan söndags då jag klippte mer träd och drog ris upp till "bränningsplatsen". Just nu hålller växtligheterna komma upp så jag ser vad det egentligen är som jag har.. Pingst och påskliljor är på G, snödropparna börjar ge sig av, skillor växer som attan..blåa och fina ( hoppas nu de heter skillor :-) ) Tror att det är på G upp endel tulpaner också..och så tycker jag att jag känner igen lite liljekonvaljblad också.. men det kan lika gärna bli ngt helt annat om man känner till min stora blomkunskap.. :-)Ha det gottKram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards