Alla inlägg den 24 april 2006

Av Viktoria - 24 april 2006 22:29

Goder afton. Här är allt lugnt. Har haft möte i kväll så jag var väl hemma vid 19.30 Nåja närmare 20.00 var nog klockan men det berodde på Jofi som jag pratade länge med. Vi pratade om hur kul det skall bli i Paris dit vi åker den 27 maj.. I och med att vi båda läst franska i 3 år med strålande betyg och ett stort engagemang :-) hmm INTE.. så kommer det gå strålande. Tur som var finns det ju ett annat språk som vi behärskar bra båda två.. engelska.. Har hört att fransmännen har blivit bättre på det genom åren och inte är lika avigt inställda till att använda det.. Annars kan vi ju faktiskt Merci och lite sådanna trevliga fraser.. Hur som haver.. åter till dagen. Har jobbat mellan 9.30 till 19.00 så efter det har inte så mycket hänt faktiskt.. Har kollat i en ny klädeskatalog jag fick idag och konstaterade att det var endel jag ville ha.. men det är ju lite förbjudet att handla innan man åker även om det skulle va kul att ha ngt nytt.. hm ständigt dessa val.. Hårt liv man lever :-) Fniss. Nä nu efter att ha läst allt detta svammel som jag skrivit hoppas jag att ni får en mysig och låååång natt.. Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards