Alla inlägg den 25 april 2006

Av Viktoria - 25 april 2006 20:58

i mina fint planterade krukor. När jag kom ut i morse på trappen såg jag att mina penseer låg utspridda runt krukorna. Min första tanke var att någon gått förbi och ville vandalisera..men då kom jag ju på att tänka på rådjuren.. de där fina djuren med snälla ögon och stora djävulska horn växande i pannan på natten :-) De hade bitit av flera av blommorna och som sagt dragit upp dem.. Nåja.. Jag skrattade lite och så planterade jag ner dem igen.. Håller på att smida en riktigt bra plan över vad jag skall göra för att hålla dem borta.. Skall meddela vad som kommer att hända :-)Annars är allt bara bra idag.. Prövade nya jeans men det såg ut som om fickorna satt nere på låren och därför förstorades min bak typ 100% och den behöver verkligen inte förstoras mera än den redan av egen kraft har gjort Hi Hi Hi Måste jag säga att det inte blev något köp :-)Ha det gottKram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards