Direktlänk till inlägg 2 april 2008

Tillbaka till verkligheten

Av Viktoria - 2 april 2008 09:13

...tja.. jag är ju föräldraledig.. så jag har det ju faktiskt riktigt bra som får vara hemma.. även om plånboken inte riktigt spricker.. Men det kan det vara värt..

VI är tillbaka "hemma" igen och har precis vaknat för en timme sedan.

Snuttis sover hela nätterna nu så det är ju förståss riktigt skönt.

Idag har jag tänkt att vi skulle packa upp och ta tag i en del post som måste skickas och så..

Hade tänkt mig till Skolan men vi får se hur det blir med det..

Hoppas att ni har det gott

Kram


 
 
mariah

mariah

2 april 2008 09:21

Hahha rolig bild du har på dina tår :P

http://prinsessanmariah.blogg.se

 
Ingen bild

Madde G

2 april 2008 10:33

Välkommen hem!!!

 
kristina

kristina

2 april 2008 20:02

Heeej!
Välkommen hem!
Hoppas ni alla mår bra!
Kram!

http://www.selhammer.blogg.se

 
Ingen bild

E-Type

3 april 2008 20:32

Tja...
Ä du hemma eller,känns som att du strävar mot Kalix! Säkert mycket bra men då blir du enbart kontaktbar via blogg.
Har tillbringat en hel vecka utan tonåring... Han har praktiserat i Gbg. Tänk när din lilla snutta blir så stooor!Har inte sett dig på skolan så jag hoppas att du kommer nästa vecka.
Mellan (8-13) så jag kan gosa lite med snuttan!!! Kram

 
Ingen bild

Viktoria

4 april 2008 07:24

Hej hopp
Jag är hemma men har en liten magsjuka som jag tänkte bli av med innan jag kommer till skolan.. Klart jag kommer mellan 8-13 så du får gosa.
Börjar känna mig stabilare i maggen så jag kommer nog till veckan.
Att snuttan skall bli så stor förtränger jag.. Hon skall ju vara så här liten jämnt :-)
Kram till dig E-type

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards