Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

Det blev inget...

Av Viktoria - 29 februari 2008 08:48

..med kändiseriet när jag varit me på tv4..

Så jag stannar väl här hos er istället och behåller fötterna på jorden.


Igår tog jag och snuttan en turbotur och lämnade en beställning till MG och så skulle vi rusa hem till degen som stod på jäsning.. Men då träffade vi typ 200 pers så innan vi var hemma hade degen jäst riktigt länge.. Men bullarna blev toppengoda (inte för att jag smakade några ;-)

De är till Drivers Open som Per och gänget har nästa lördag. Blev åtminstone 40st för jag gjorde dem lite större och då blev det 40 som var typ jämnstora.. De andra får hamna i vår frys.

Snuttis hon drar sig fram på golvet och kryper över mattor och annat som gör att det tar fast. Hon har börjat stå lite här och var där hon kan få stöd.. Kanske blir hon en sådan som inte kryper så länge utan går rätt så snart.. Återstår att se.

Ha en härlig dag här ser det ut som om det blir rätt så bra väder..

Skall fixa ihop lite paket som skall postas och några brev me..

kram

 
 
Ingen bild

Madde G

29 februari 2008 09:51

Hej! Tack så mycket för leveransen, började redan att producera i går kväll. Resultatet kommer snart till dig via mejl. Ha en sån trevlig dag och helg. Kramar från mig!

 
Ingen bild

anneli

2 mars 2008 09:03

Hello!

Ville bara säga att jag lagt ner min blogg, kände att det var läge för det :)

Kram Anneli

 
Karin Brandin

Karin Brandin

2 mars 2008 20:25

Jag trodde anbuden skulle välla in när du varit med på tv med namn ;-)
Fast jag saknade allt den lilla sprakiga tvn. Eller i varje fall sällskapet! Hoppas vi ses snart!

http://blogg.brandin.info

 
Leja

Leja

3 mars 2008 19:01

flåmagad?? :)

och jaa, det blev ju en riktigt fin bebbe trots den våldsamma barnmorskan ;)

http://lejas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards