Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Viktoria - 15 februari 2008 10:55

Kikade runt i bloggsverige.. Hamnade på Scraptoppen  och där testade jag en länk till en tjej som heter Jenny Sandberg.. Massor med inspiration både för dig som älskar att scrappa men även massor med fotografier.. Kanon.. Därifrån kom jag till Åsa-Badanka.. oerhört inspirerande sida.. Så in och kika.. :-)  Länkarna finns också i min länklista..

Annars har vi det gott. Idag är det städning på listan..

Skall ju ha kalas för Pers mamma på söndag så då bör vi ha det ganska fläckfritt i allafall..


KRam


HALVDAG: Nu en halvdagsuppdatering.. Jag och Snuttan har nu dammtorkat i vardagsrummet och i "matsalen" samt nästan hela köket. Nu sover snuttan av utmattning och jag sitter här en stund.. Ja just det.. toaletten är nästan klar samt så är jag på G att vika ihop en massa kläder.

Visst är det konstigt. Man har aldrig något att ha på sig men man har ändå en garderob som svämmar över.. Måste gallra.. måste gallra.. måste gallra... försöker ´få mig själv att förstå genom ett mantra :-)

Ha det gott

Kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards