Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

Känd från TV4

Av Viktoria - 24 februari 2008 14:42

Ja nu har man då haft sina 15 minutes of fame..

I morse på Nyhetsmorgon så frågade de efter recept. Jenny som var programledare ville ha ngt med dumle så jag skickade in ett recept.

Så här står det..:


Malins dumlekakor

Jenny efterslyste sötsaker i direktsändning och fick dumlekakor som tips.

1 dl socker
200 gr smör
3 dl mjöl
1 tsk bakpulver
Dumlekolor
Noblesse

Blanda ihop till en kakdeg. Fördela i folieformar och tryck ner ½ dumlekola i varje form. In i ugnen på 200 grader i ca 10 min. När du tar ur kakorna ur ugnen lägger du på en Noblesse som då smälter.

Receptet kom ifrån Viktoria Gradin i Bengtsfors.Publicerad den 24 februari 2008 10:38

(Malin e min svägerska som jag fått receptet från..

Pröva det för det är UNDERBART)

Här är länken till Receptet om ni vill se det "live" hi hi...

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/612317.html

Inte nog att det står på sidan.. De nämnde mitt namn i TV också.. TJa.. vet inte HUR jag skall kunna behålla fötterna på jorden efter en sådan sak..  Hi Hi *fniss*Kram

 
 
Ingen bild

Madde

24 februari 2008 20:12

Uj! Nu får man träffa dig ännu mindre då, när du måste umgås med alla dina nya kändis-polare... Robinson Robban, Idol...Bengt eller nått och Ingvar Oldsberg... *suck* ;-) Ti Hi...
Nä jag är inte ett dugg avundsjuk!
Puss på kinden

 
Ingen bild

Linnea Sid

24 februari 2008 23:00

Grattis, missade tyvärr nyhetsmorgon men vet iallafall att dumlekakorna är väldigt goda. Snart ramlar VIP-inbjudningarna in till olika häftiga fester för din del ;)
Jag vet hur det är, telefonen ringde ju stup i kvarten efter mitt framträdande i Nordnytt, trots att jag bara syntes i bakgrunden i en halv sekund. Det lär ju bli än värre för dig som var med i rikstäckande sändning :)Kram

 
Sussi

Sussi

25 februari 2008 04:17

Oj, oj, nu kanske de där gamla handskrivna kvittona blir värda lite pengar. Nästan som autograf ju :)

Kul! :)

Pussen och kramen

/Sussi

http://www.e-sussi.net

 
Ingen bild

anneli

25 februari 2008 08:19

Välkommen in i klubben , jag vet hur det är :). Jag själv var ju intervjuad per telefon ang a-kassan I DINA PENGAR.
http://annelius.bloggagratis.se/2007/01/


Försök att stå med bägge benen på jorden "tihi"

 
Leja

Leja

26 februari 2008 23:50

inte illa pinkat med en kusse till kändis ;)

http://lejas.se

 
Leja

Leja

27 februari 2008 09:28

vad gullig du är! det känns skönt att veta att jag har en bok såld i alla fall ;)

och jo, det hade nog varit bra att åka till piteå och kollat upp utbildningen lite. Ska höra mig för ang. det där.
kram!

http://lejas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards