Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Ja så var det söndag igen....

Av Viktoria - 17 februari 2008 23:09

..vilken tur man e ledig imorgon me.. :-) moahhaahahaa (läskigt styggskratt)

E allt bra skönt att vara föräldraledig.. Om man bara kunde få fortsätta med det forever.. Har absolut inga som helst problem att vara hemma med snuttis .. Vi har det så toppenbra som man bara kan ha det. Hittar alltid på något skojjigt att göra. Eller bara slappa.. Hur som helst så måste man väl börja arbeta någon gång men jag kan då säga som såhär.. Jag längtar inte..

Nåja alla där ute.. Ha det så himla bra imorgon på jobbet, i skolan osv.. Jag skall ha det gott med min lila snuttis.


Jo just det.. idag har vi haft kalas här för Pers mamma. Det bidde middag, efterrätt, sju sorters kakor och så tårta på det.. Snacka om bra för GI´n.. Men nya tag imorgon..


KRamis bananis på er alla :-)

 
 
Ingen bild

Madde G

18 februari 2008 10:36

Ja, en del har det bra. Är faktiskt lite avis på dig =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards