Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

Intrång

Av Viktoria - 19 januari 2008 22:52

Fick nu när jag gick in en varning pga att det skett intrång på vissa sidor. Förstår inte riktigt hur folk tänker när de försöker bryta sig in i andra personers privata sfär. Förstår inte nöjet och heller inte hur man har "tid" . Borde väl vara bra mycket smartare att använda sin tid till sig själv istället för att förstöra för andra.. nåja.. idioter finns det gott om.


Här bidde ingen direkt storm. Blåste väl en del inatt men inte mer än för några veckor sedan då det också blåste . Nåja vi säkrade runt om huset igår iallafall, det hade ju kunnat blivit storm. Tror vi bor lite väl långt från kusten för att råka ut för de värsta stormarna.


Idag har det varit blåsigt och soligt.. som en vanlig höstdag....i januari.

Knasigt hur det är.


Sitter just nu och ser en knasig film på 4an som jag inte fattar så mycket av... kan ju ha att göra med att jag samtidigt suttit och gjort halsband och armband samt gosat med snuttis som legat i min famn.


E lite kul när över 50 pers om dagen är inne på bloggen och läser..

Tänk om man skulle få 50 kommentarer också.. Kanske skulle vara en liten utmaning till er alla som är här.. Skriv en kommentar... kommer jag upp i 50 st olika kommentarer på detta inlägget så skulle väl det i sig vara supercooolt.. Så Börja NU....


Kram o ha en härlig kväll/natt o morgondag

 
 
Anneli

Anneli

20 januari 2008 08:32

Hello! Jag är ju en av dem som är här, varje dag. Jag har också uppmanat alla mina läsare att de ska skriva en kommentar, men nä då. Tråkmånsar :)

http://annelius.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anki

20 januari 2008 12:24

Hej hej kollar in din sida emellanåt, besöker din affär ibland när jag är och hälsar på min syrra.Har varit på kortkurs hos dig men det var ett bra tag sedan.Var faktiskt i affären för någon vecka sedan och shoppade.Såg att du skulle stänga.Synd men jag förstår att du har en del annat att göra nuförtiden(mysa med dottern,passa på!).Ha en bra dag!!!

 
Ingen bild

Kerstin

20 januari 2008 13:49

Kommentar, kommentar, kommentar!

;o)

Kram!

 
kristina

kristina

21 januari 2008 16:40

Undrar vad man ska göra för att få MASSOR av komentarer...Du får en av mej ialla fall:-)
Haenskönmåndagskväll:-)

http://www.selhammer.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards