Direktlänk till inlägg 7 januari 2008

Där ser ni...

Av Viktoria - 7 januari 2008 11:56

..det blir mycket roligare med kommentarer.. Får kanske se till att jag bättrar mig själv me... :-)

Här e snöigt och härligt vintrigt.. precis som det skall vara när det är vinter.

Har en liten tjej på golvet som rör sig rätt så fort nu.. har inte vant mig så det står både det ena och det andra på golvet.. Får nog gå en barnsäkerhetsrunda ganska så snart.. :-)

Snuttis har nu 4 tänder som e såååååå söta när hon skrattar vilket hon gärna och ofta gör... bara hon inte e trött såklart..

Nä nu skall jag ta och fixa lite lunch..


Kramis på er alla


 
 
Ingen bild

Madde G

7 januari 2008 12:44

Hejsan! Vad trevligt att ni är hemma igen. Ska vi försöka att träffas?? Är nu väldigt förkyld så vi kanske ska vänta i någon vecka. Kramar från mig.

 
Ingen bild

Linnea

8 januari 2008 00:02

Hej du, jag blev så taggad att fixa din butik så jag sitter uppe fortfarande, men nu ska jag gå och sova. Jag gör först ett förslag i photoshop som jag skickar dig när jag är "klar" och sen fixar jag det i själva butiken. Så brukar vi göra på mitt jobb, det är enklast så men om man kommer på någon ändring i efterhand så går det såklart att fixa :)
Vi hörs, kram.
/Linnea
PS. Ska du inte göra en ny omröstning snart? Tänkte att julen är ju över nu, hihi ;)

 
Elin

Elin

8 januari 2008 11:43

Att få en kommentar eller två är precis som du skriver extra roligt =) Tänkte bara passa på och önska er en god fortsättning på det nya året. Kram Elin

http://elinrydberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards