Direktlänk till inlägg 18 december 2007

Uppdaterat var det här..

Av Viktoria - 18 december 2007 20:11

Sedan Lucia har vi haft lite julfirande med Pers familj i lördags, I söndags bara hade vi mysigt här hemma, i måndags var det julklappsinslagningskväll i min butik med några vänner. Det blev många superfina paket må ni tro :-)

Snuttis håller på att få framtänderna och är därför lite kinkig.. Ja för att vara henne.. hon e ju bara så himla snäll annars.. Alla säger just det - Är hon alltid så här snäll?? och Ja det är hon..

Igår skulle vi på babymassage och då var hon faktiskt inte så himla samarbetsvillig :-) men det kanske går bättre nästa gång.

Nu är julen snart här.. Längtar faktiskt efter att komma "hem" och ha det gott med släkt och vänner..

HOppas ni har en underbar jul. Vet inte hur mycket det blir uppdaterat, skall försöka fixa det emellanåt :-)


En kommentar ger en hälsning till tomten om att du varit snäll.


Kram

V

 
 
kristina

kristina

18 december 2007 20:44

Skönt kortet kom fram:-)
Ha det underbart där hemma!Hoppas ni får snö,minusgrader och mycket med norrsken!

Kramar k.

http://www.selhammer.blogg.se

 
Ingen bild

Ingegerd

18 december 2007 22:23

Hoppas vi kan samlas alla kusiner och kusinbarn vid ngt tillfälle under julledigheten.

 
Anneli

Anneli

18 december 2007 23:15

Hej Viktoria!

Blir nästa avis på dig, har inte varit uppe i Norrland sedan 1983. Börjar längta dit, har väl med "åldern" att göra, blir ju kärring strax efter nyår:). Ha det riktigt trevligt där upp!

http://www.annelius.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Viktoria

18 december 2007 23:47

Ingegerd: Ja det hoppas jag verkligen.. Kommer Familjen Bergman upp också :-)
Kram
Anneli: Det är bara att ta tåget upp. De släktingar du har kvar skulle säkert uppskatta det. Om inte annat skulle du ju få visa dina barn var du kommer från :-) Var det 24 du fyller?? :-)

 
Ingen bild

Anneli

19 december 2007 07:17

24 år blir bra! Eller som min systerdotter på 22 år sa: självklart kommer jag på mosters 20-årsfest :).

Tyvärr finns det ingen som helst kontakt med några släktingar, därav har inga besök blivit av :(.

 
Ingen bild

Madde G

19 december 2007 08:47

Hejsan! det ser inte ut som om vi hinner träffas innan ni åker norröver. Ni får ha en underbar jul så får vi träffas efter alla helger. Krama lillan från mig.

 
lena

lena

19 december 2007 22:28

Vill bara önska en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

http://lenalandis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards