Alla inlägg den 7 december 2007

Av Viktoria - 7 december 2007 10:14

Idépappan gav mig en utmaning.. Ni är snart några stycken som skall få den av mig..



"Eftersom det är jul snart tänkte jag köra på önsketemat. Men det behöver inte vara realistiska önskningar eller materiella saker. Så här gör ni: Skriv en önskelista med sju önskningar. Motivera dem, kort eller långt. Tagga sju bloggare som ska göra detsamma." (av mymlan)

OK. Så här:

1. Önskar en vit kall härlig jul uppe i Kalix (skall dit men man vet ju aldrig om regnet hittar sig norröver)

2. Att Hela familjen klarar sig från fler förkylningar även om vi byter klimat ett tag :-)
3. Att någon liten städfé kommer och röjer upp här på typ 2 sekunder.. vaskat, dammat och klart i ett "Tjof"

4. Att min amningsdemens snart går över... hjärnan är i ett enda kaos.. tror hela tiden att jag glömt ngt.

5. Att Snuttan kan tänka sig att ligga åtminstone 1 dm från mig på natten. (vilket hon skulle göra om vi bara tränade in själva spjälsängssovandet lite :-)
6. 50 000 :- på mitt konto att göra vad jag vill för.. :-)

7. Önskar också att lervällingen på gården helt plötsligt försvinner och gräsmattan är sådd och uppväxt och klar.. (har drenerat runt huset)

Så då skickar jag vidare till de här glada bloggarna: Kristina, Sussi, Stina, Anneli, Linnea & Linnea samt Jofi

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards