Direktlänk till inlägg 5 december 2007

Tja.. vad skall man säga

Av Viktoria - 5 december 2007 18:19

..om det förra inlägget jag gjorde.. Ganska trist faktiskt..kanske därför det bara bidde en kommentar.

Nåja.. får väl anstränga mig lite mer denna gång :-)

Idag har det varit föräldrargrupp. En liten grupp med nästan lika gamla bebisar.. Det e så kul att se hur långt de har kommit. Tycker vi har en trivsam liten föräldrargrupp. Ganska skönt att få ställa frågor som både de andra tjejerna kan svara på och även Distriktssköterskan (skötaren??)

Efter gruppen gick jag och snuttis till butiken för Carro skulle på julgala i Gbg.  Var ganska lite folk inne idag men de som kom pratade jag länge och väl me.. Dessutom ringde pappa för att prata med Snuttis. Så länge jag hade luren vid mitt öra så pratade hon på av bara farten men så fort jag satte den vid hennes öra så log hon bara och sa inte ett knyst.. Hon e så go så.. Nu ligger hon i vagnen och sover.. Ute regnar det massor.. inte så kul med 2,5 vecka till jul.. Men å andra sidan skall vi ju ändå inte vara här så det kvittar ju faktiskt om det regnar eller inte..

Ute på gården har vi ett 7x3 meter stort hål som kanske är ca 2-3 meter djupt. PEAB är här och skall "skjuta" ett rör under vägen för vårat "Dagvatten" ( har lärt mig att det är typ regn och sånt). Det är lerigt må ni tro.. när de går hem för kvällen så sätter de ut "kravallstaket" så det ser ut som om vi skall ha värsta rockkonserten.. Får fota imorgon och visa.. om jag hinner vill säga.. Har lucia/julavslutning imorgon samt kurs/trivselkväll på kvällen på Pers jobb.. Med min grötiga hjärna lyckades jag ju dubbelboka mig imorgon kväll. Så jag fick ringa och ursäkta mig för den jag lovade lite senare.. Pinsamt men vad göra..

nu skall jag ta och ringa grannen och ursäkta röran..


KRamis..

ps. Just det.. Ni som lämnar en kommentar till detta inlägg får en kram skickad till sig :-) Ni som inte kommenterar får inte läsa det som kommer nu....


KRAM

 
 
kristina

kristina

5 december 2007 21:20

hihi...om du väl släpar dej hit så ska du med få en kram!

http://www.selhammer.blogg.se

 
Sussi

Sussi

6 december 2007 05:54

Tack för kramen kompis!

Rockkonsert i trädgården låter ju bra, men kan vi ta det till våren istället? ;)

Jag ska till frissan ikväll och sitta och njuta en stund. Det är något av det mest avkopplande som finns. Och fin hoppas jag väl att jag ska bli också då förstås.

Pussen och kramen

/Sussi

http://www.e-sussi.net

 
Ingen bild

Gaggan

6 december 2007 07:26

Massor av kramar till er också. Vi ska ha julbord på jobbet ikväll, och på min lott föll det att göra efterrätten. Valet blev enkelt, chokladmoussetårtan - det gör inte ont att äta av den, eller hur. Vi syns snart.

 
Ingen bild

Kerstin

6 december 2007 09:37

En massa julkramar tillbaka till dig och lillan.

Passar på att önska dig en riktigt GOD JUL också.

Du ska se att snön kommer och så att Tomten kan komma fram med släden!

:o)

 
Ingen bild

Ingegerd

6 december 2007 13:47

Vilket snyggt kort med Lucia som jag fick på mailen. Många tack!

 
Ingen bild

Madde

6 december 2007 21:18

Hejsan!
Hur mår ni nu då? Blivit piggare?
Luciafirandet är kl 8 på morgonen på skolan och så är det fika efteråt...
Drar ni till norrland i jul?
Vore ju kul om vi kunde få ihop en träff innan...
Ha det gott.

 
Idépappan

Idépappan

7 december 2007 09:12

Hej! här kommer en utmaning: http://idepappan.blogspot.com/2007/12/utmanad.html

http://idepappan.blogspot.com

 
Ingen bild

E-Type

7 december 2007 14:18

När passar det att jag kommer å lirar? kan dra en PH-låt om du gärna vill...Lera gör inte nåt, det finns det gott om där jag bor 14 kramar

 
Ingen bild

Madde G

7 december 2007 16:29

Kram!! till er i lervällingen ;)

 
Ingen bild

Viktoria

8 december 2007 15:10

E-Type:Du kan komma och lira när du vill. KOmmer på lussefirande på Ekhagen på torsdag..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards