Direktlänk till inlägg 19 november 2007

, j c mnhh

Av Viktoria - 19 november 2007 17:47

Ja rubriken är det Snuttan som har skrivit. :-)

Hon e klok min/vår lille tös.

Idag har vi badat här hemma i badkaret. Det var varmt och gott. Snuttan har lekt lite på golvet och även sovit  några svängar.

Själv har jag fixat iordning några brev som måste iväg imorgon.

Imorgon skall vi iväg och träffa några av mammorna och barnen från vår föräldrargrupp. Dessutom e det 6 månaders kontroll på G..med spruta och allt. Huja..

Ha det gott och kommentera massor .. Jag ser er men hör er inte :-)

 
 
Ingen bild

kristina

20 november 2007 12:40

sååå...du hör dåligt...:-)
Hmmm men läser gör jag:-)
Lycka till med sprutorna.Kramar

 
Ingen bild

Ingegerd

20 november 2007 17:46

Det låter skönt att bada med Elsa. När ska ni börja med babysim? Eller finns inte det i B? Hur som helst så snygg är hon, det tycker vi alla.

 
Ingen bild

viktoria

21 november 2007 07:58

Kristina: Sprutan gick bra. jag vågade t.o.m se när hon stack in sprutan.
Ingengerd: Finns inget badhus i Bengtsfors..närmaste är i Åmål och där finns det babysim. Tyvärr började den när vi var i norrland och då kände vi att vi missat så mycket redan. Kanske att vi börjar efter Jul. Jag brukar vänja henne med vatten genom att bada i badkaret .. det blir ju lite mer vatten även om det inte går att jämnföra såklart :-) Kram

 
Linnea Sid

Linnea Sid

22 november 2007 22:18

Hallå där... Vi (Jag och Erik, men mest jag) har hittat ett hus åt er :) http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/6136
Visst var det fint? Kanske inte så billigt men ni har ju mycket pengar har jag hört :) hihi. Pussa Elsa

http://www.linneasidenmark.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards