Alla inlägg den 4 november 2007

Av Viktoria - 4 november 2007 09:12

Efter 3 härliga "semester" veckor hemma i Norrbotten så är vi tillbaka i eget hus igen. Även om det var trist att åka var det ganska skönt att komma hem till egna "saker".

Elsa o Per ligger nu och sover och jag passar på att göra sånt jag inte hinner när Elsa är vaken.

Idag skall vi nästan bara slappa. Skall äta lunch hos svärföräldrarna men sedan är det bara lugn och ro. Lilla Elsa har fått "hatta" runt nu så länge så jag tycker hon behöver lite lugn och ro.

Att det inte blir jättemycket bilder på underbarnet är dels pga att vi än inte fått "fingrarna ur" och fixat med datorn.. alltså usb´n funkar fortfarande inte.. Dessutom vill jag inte lägga upp vilka bilder som helst och vill gärna "förstöra" dem lite så ingen snor dem. Finns så många "crazy" folk där ute på nätet..¨ Men tur som var ännu fler som är "icke Crazy" :-)


Har en UTMANING till er som läser min blogg.. Lämna en kommentar och berätta vem du är och "varför" du besöker just min blogg :-), skulle vara kul att veta..


Dessutom så när jag nu e "hemma" igen så skall jag försöka att blogga mera..

Kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards