Direktlänk till inlägg 24 augusti 2007

Lite uppdatering kanske vore bra...

Av Viktoria - 24 augusti 2007 10:56

God morgon.. Här e härligt väder, Elsa ligger och sover, jag uppdaterar och skall snart göra lunch åt min man.. Har helt fastnat i kvinnofällan... :-) INTE!! men man kan ju laga lite mat åt en hungrig man emellanåt. Håller dessutom på att gå ut skorna jag köpte igår som skall vara till imorgon på L&H´s bröllop. Svarta "pumps"liknande skor med ett litet spänne över tåpartiet, klack på ca 6cm.. en sko som kommer att hålla sig länge.. Särskillt som jag inte använder högklackat särskillt ofta.

Elsa är i princip frisk och jag har "bara" hosta kvar.. Ni vet den på slutet då man behöver få upp allt slem...( intresseklubben noterar!!)

Skall fixa iordning kort till imorgon nu i eftermiddag. Får ta det nästa gång som lillan skall sova. Skall även jobba imorgon förmiddag.. Hade ju kunnat gjort lite kort då men har tagit hem mycket av mitt "privata" material.

Här om dagen när jag kom in i mitt pysselrum såg det än värre ut än vanligt.. (om möjligt) märkte då att ena hyllan hade rasat från väggen och rivit upp 2 inte så jättestora men fula hål i väggen.. Trodde nog den skulle sitta uppe oavsett om det skulle sitta en kamel på .. men tydligen inte.

Behöver plocka ner tvätt idag.. hmm inte så att jag längtar men ibland får man göra sånt man inte gillar,, typ hushållsarbete..

På måndag skall vi går på Nyckelspiken, typ öppen förskola, denna måndagen är det dessutom föräldrargrupp, skall bli kul att träffa de som gick i föräldrargruppen och se hur det gick för dem... De flesta har jag träffat men inte alla.

Nästa vecka innebär tyvärr också tandläkaren,, inte smärtan som oroar utan att det tar typ 700 :- från min "lön" hmm men det måste göras. Skall dessutom klippa mig.. mycket mycket behövligt.. Får be henne klippa någon skojjig frisyr. Den sista tyckte inte jag eller hon om men det var för att jag skulle få ihop bröllopsfrisyren. Däremot har jag aldrig fått så många positiva kommentarer om min frisyr som denna sista, hur det går till vet jag inte.. Nåja nu skrämde jag Elsa med en nysning så jag får ta och trösta henne lite :-)

Sköt om er och kommentera mycket... det e kuligt :-)

 
 
Ingen bild

Susanna Kallur look-a-like

24 augusti 2007 12:59

Vet du vad vi andra tycker? Att det vore kuligt om du uppdaterade varenda dag :)

 
Ansol

Ansol

24 augusti 2007 23:11

Hej!

Jag har hittat din sida också. Kul att se bilder på vad du hade i magen. Och så har du gått och gift dig också. Grattis!!!!
Tyvärr ligger Bengtsfors åt "fel håll" för att bara ta en tur och handla. Men jag skall försöka komma till affären nångång framöver. Semestern har ju bara varit SÅ tråkig. Men många LO:s har det blivit i alla fall. Kolla min blogg. KRAM!

http://ansol.blogg.se

 
Ingen bild

Linnea

26 augusti 2007 22:42

Tjaa, pengarna hinner bara in på kontot så försvinner dom :)Vi köpte den på Möbelhuset i Luleå... men får nog vänta ca tre veckor på den men då kör de hem den till lägenheten direkt :)
Det lät inte alls kul, lite längre vill man ju att batterierna borde hålla. Då tycker jag du köper en sån kamera som jag, om du inte är så noga med att ha senaste modellen kan du ju köpa en 350D för de har säkert blivit mycket billigare nu när det kommit en 400D och så kan du ju köpa den till företaget blir det ju nästan gratis :) Skillnaden mellan 350Dn och 400an är ju inte så himla stor...
Förresten så såg jag att det där Cult design jag frågade om finns på EM så jag ska shoppa loss lite såna grejor sen, Erik blev så otålig då jag kollade idag :)
Ha det fint och pussa Elsa. Hon är en riktigt filmstjärna iallafall i den "filmen" du skickade på hemme :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards