Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Viktoria - 29 augusti 2007 08:47

Här e det en liten liten snorig näsa som har det lite jobbigt att andas ibland, men jag tycker att Elsa sköter detta bra. Just nu ligger hon i vagnen och pratar.

I lördags var vi på Lindas o Henriks bröllop, Det var superfint. De var fina och hela arrangemanget var toppen. Vi åt en 3 rätters middag på Falkholts där jag aldrig varit förr, jättefint och proffsig personal. Linda o Henrik fick massor med fina presenter o endel fina tal :-)

Igår tisdag så var Carro Ledig från butiken så då gick jag o Elsa och jobbade istället. Det gick bra, var inte så många kunder men de handlade för mycket :-) Perfekt!

Sedan i måndags har vi haft en kille här som drenerar runt huset. Superduktig och ordentlig e han. Tyvärr så upptäckte han en vattenläcka när han höll på att gräva. Förmodligen så har det nog legat och läckt ett bra tag, tur som var så känner vi en rörmockare som kunde ställa upp och hjälpa oss redan på måndag kväll. Tisdag var vattnet igång igen.. Perfekt. Nu idag håller dreneringskillen på att sätta fast matt tror jag.. på väggen. Åtminstone på de torrare väggarna.. Skall gå ut och kika lite sedan. Just nu har jag ätit frukost och har en dag med friidrott framför mig. Har ett sådant chokladsug bara.. skulle kunna käka hela chokladmoussetårtan som jag har i frysen men den skall jag bjuda på när det blir fredag.

hmm tja just nu har jag inte mer att skriva så jag tar och bloggar runt lite.. Elsa tröttnar nog också snart på att pilla på leksakerna så då skall vi sjunga och leka.. Försöker att vänja henne att inte alltid vara i famnen även om det är toppengosigt :-)


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards