Direktlänk till inlägg 8 augusti 2007

En uppdatering kanske skulle passa bra ??

Av Viktoria - 8 augusti 2007 17:53

Hej hopp Nu e "semestern" slut och alla bröllop och dop e över.. tja.. vi skall faktiskt på ett till den 25 aug.

Det har varit härligt att va uppe i Norrland.. Ville faktiskt inte "hem" igen utan ville vara kvar HEMMA.. Svårt att veta var hemma är men Norrland är nog mest mitt HEM egentligen.. Kanske blir det så igen snart, man vet aldrig ;-)

Vädret har varit helt ok tycker jag.. Gillar faktiskt inte när det e så varmt att man nästan inte kan andas så lagom tycker jag e bäst. Har nu även prövat nya IKEA i Haparanda så det blev mitt IKEA nr.12 har varit på IKEA i HAPARANDA, SUNDSVALL (ej det nya) , GÄVLE, UPPSALA, STOCKHOLM, VÄSTERÅS, ÖREBRO, OSLO, MINNEAPOLIS, GÖTEBORG (BÅDA 2), HELSINGBORG, gillar med andra ord IKEA...snart öppnas det även i Karlstad. Var helt OK i Happis.

Bröllopsveckan startade med bra väder men visade illavarslande prognos för lördagen. När vi då kom till lördagen regnade det på morgonen, men solen sken upp vid 11 tiden och det var strålande väder helt till vi nästan var färdig med dopet...då hörde vi lite muller.. När vi var helt klara och alla tagit tårta och satt sig i tältet så började det regna.. Så himla perfekt tajmat. Det blev lekar, sång och trevligt umgänge hela kvällen lång. De flesta åkte hem vid 20-21 tiden.. tja vi var över 20st kvar vid vikningen som bestod av saltströmming (halstrad), parisare, div dryck och trevlig musik av trubaduren.

Bilder får komma senare för jag har faktiskt inga egna från själva vigseln o dopet. Kommer till mig på posten inom kort från olika håll..

Nä det var bara en liten uppdatering.. Måste gå till Elsa och gosa med henne lite till..

Kram :-)

 
 
Ingen bild

MADDE G

9 augusti 2007 10:09

Hej, vad trevligt att höra att allt gick bra på bröllopet och dopet. Måste komma hem till er och lämna en liten present, om hon inte redan har växt ur den.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards