Direktlänk till inlägg 9 mars 2007

Som ett slott..

Av Viktoria - 9 mars 2007 08:09

.. Ja för er som varit hemma hos oss förr kommer vårat hus nu att framstå som ett slott.. Finns bara en fläck i huset och det är hela mitt rum som jag pratat om att jag skall fixa till men som jag bara har nosat på än så länge. Övriga huset är topptrim.. Man får allt va tacksam för mammi och pappis jobb. De måste ju vara helt slut. Garderoberna är t.o.m färgkordinerade och allt.. Otroligt. Källaren är mer full än någonsin men det är ju mest normalt. Nästintill all tvätt är upphängd och fixad..Lite roligt var det när mamma hittade 70st strumpor utan kompis i min socklåda.. Undrar vad de gjorde där när de inte hade någon vän...och var tar alla strumpkompisar vägen.. Jag menar det är ju inte normalt att 70 strumpor bara försvinner.. :-)Idag skall vi åka till Årjäng, Säffle och Åmål.. Många båtaffärer blir det och så lite Abeco (vind/regnkläder) samt så tänkte jag bjuda mamma och pappa på middag som tack för hjälpen.. Får väl se vad det blir för något storslaget. Ha en härlig dagKram

 
 
Linnea

Linnea

12 mars 2007 14:52

haha tack för att du är uppmärksam, ska genast ändra det där pinsamma stavfelet :)ska packa lätt, för vem vet, kanske bär jag med mig något fint till eran kommande familjemedlem också :)
vilket snyggingar du hade fångat på bild, de su skickade upp tillsammans med eriks fördelsedagskort (kortet var ju också väldigt fint såklart)hihi
kram /L

http://linneasidenmark.webblogg.se

 
Ingen bild

Gaggan

16 mars 2007 12:53

Uppdatering tack...................

Puss och kram

 
Ingen bild

Per

17 mars 2007 18:24

Skickar en liten hälsning från Stockholms folkets hus. Göran är verkligen i högform. Kommer att sakna honom!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards