Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Viktoria - 18 mars 2007 17:36

Men nu kommer en.Per har varit i stockholm på Sossarnas kongress sedan i fredags och jag har jobbat. Ja på fredag och 3 timmar igår. Övrig tid har jag bara tagit det lugnt. Har faktiskt även försökt att plocka undan så att vi håller ordningen vi lovat att hålla.Hyrde mig 2 filmer igår. Mitt Superex med Uma Thurman, och så Djävulen bär Prada. Lättuggade filmer precis sådanna jag brukar hyra när Per är borta. Han är inte så förtjust i Romantiska komedier eller vilket fack man nu skall placera dem i. Idag har soffan varit min bas. Det har varit härligt. Käkat fruktsallad och tagit det easy. Var ju tyvärr tvungen iväg med filmerna så det blev att ta på sig lite kläder och sticka iväg. Passade då även på att handla lite så att det finns lite frukost imorgon. I torsdags operereade pappa sin mage och det gick bra. Han har förståss varit sliten och trött efteråt men det var ju något han var tvungen att göra. Mamma, Erik och Farmor hade varit dit idag och då hade han kunnat äta lite och varit uppe och rört sig lite. Skönt att höra.Appropå magar så växer och växer min så det knakar.. Är lite jobbigt att röra sig helt obehindrat från liggande läge till stående. Att gå och så är inga problem om det inte är så att jag måste "kallstarta" från liggande läge och tex "springa" till telefonen.. Då hinner det inte riktigt med i smörjeriet och fogarna knakar och gör ont... Är jag bara igång går det bra men som sagt viloläge till gående är inte kul alla dar.. Skall nu ta och hoppa ner i ett varmt bad och slappa. Lilleman brukar ibland sparka till så det blir "hajen"vågor i vattnet.. är lite kul att se. Pratade nyss med mamma och Tilda.. De + malin och Niklas var på väg till IKEA.. Frågade lite snällt om det fanns något kvar för dom att handla där :-) Kul när de har IKEA på 5 mils avstånd och inte 65 som det var förr ner till Sundsvall.. Tydligen är det superdupermycket folk i Haparanda på IKEA hela tiden. De har fullt upp med att få upp varor på hyllorna innan det är slut igen. Kul tycker jag.. Skall åka dit i sommar och kika såklart.. då blir det mitt 13:e IKEA som jag varit på. Inte nu gången utan 13:e "olika" IKEA.. Hur många gånger jag varit går nog inte att räkna .. tur som var blir man inte trött på det stället :-)Nä nu får jag nog ta badet så att det inte är kallt när jag lägger mig.. hatar kalla bad men älskar heta bad.Appropå kallt.. Linnea min brorsas tjej är ju i New York på studieresa med klassen..Oturligt nog hamnade de i "snöoväder".. Typiskt. Men de åker inte hem förrän typ tisdag och skulle det bli så de får vänta så gråter nog inte Linnea om hon "måste" shoppa en dag till :-)Ha det gottKRam

Av Viktoria - 18 mars 2007 17:36

Men nu kommer en.Per har varit i stockholm på Sossarnas kongress sedan i fredags och jag har jobbat. Ja på fredag och 3 timmar igår. Övrig tid har jag bara tagit det lugnt. Har faktiskt även försökt att plocka undan så att vi håller ordningen vi lovat att hålla.Hyrde mig 2 filmer igår. Mitt Superex med Uma Thurman, och så Djävulen bär Prada. Lättuggade filmer precis sådanna jag brukar hyra när Per är borta. Han är inte så förtjust i Romantiska komedier eller vilket fack man nu skall placera dem i. Idag har soffan varit min bas. Det har varit härligt. Käkat fruktsallad och tagit det easy. Var ju tyvärr tvungen iväg med filmerna så det blev att ta på sig lite kläder och sticka iväg. Passade då även på att handla lite så att det finns lite frukost imorgon. I torsdags operereade pappa sin mage och det gick bra. Han har förståss varit sliten och trött efteråt men det var ju något han var tvungen att göra. Mamma, Erik och Farmor hade varit dit idag och då hade han kunnat äta lite och varit uppe och rört sig lite. Skönt att höra.Appropå magar så växer och växer min så det knakar.. Är lite jobbigt att röra sig helt obehindrat från liggande läge till stående. Att gå och så är inga problem om det inte är så att jag måste "kallstarta" från liggande läge och tex "springa" till telefonen.. Då hinner det inte riktigt med i smörjeriet och fogarna knakar och gör ont... Är jag bara igång går det bra men som sagt viloläge till gående är inte kul alla dar.. Skall nu ta och hoppa ner i ett varmt bad och slappa. Lilleman brukar ibland sparka till så det blir "hajen"vågor i vattnet.. är lite kul att se. Pratade nyss med mamma och Tilda.. De + malin och Niklas var på väg till IKEA.. Frågade lite snällt om det fanns något kvar för dom att handla där :-) Kul när de har IKEA på 5 mils avstånd och inte 65 som det var förr ner till Sundsvall.. Tydligen är det superdupermycket folk i Haparanda på IKEA hela tiden. De har fullt upp med att få upp varor på hyllorna innan det är slut igen. Kul tycker jag.. Skall åka dit i sommar och kika såklart.. då blir det mitt 13:e IKEA som jag varit på. Inte nu gången utan 13:e "olika" IKEA.. Hur många gånger jag varit går nog inte att räkna .. tur som var blir man inte trött på det stället :-)Nä nu får jag nog ta badet så att det inte är kallt när jag lägger mig.. hatar kalla bad men älskar heta bad.Appropå kallt.. Linnea min brorsas tjej är ju i New York på studieresa med klassen..Oturligt nog hamnade de i "snöoväder".. Typiskt. Men de åker inte hem förrän typ tisdag och skulle det bli så de får vänta så gråter nog inte Linnea om hon "måste" shoppa en dag till :-)Ha det gottKRam

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards