Alla inlägg under juli 2006

Av Viktoria - 7 juli 2006 08:38

Idag har semestern börjat från mitt ena jobb men jobbar även idag i butiken.. sedan bär det av för semester i Norrbotten.. Härligt.. Skall jobba lite där med en dag med en kurs men annars blir det 2 veckor (ungefär) med härliga lata semesterdagar.. behöver dem..Börjar i samband med semestern med GI diet eller vad man kallar den. Har tur att mamma är proffs och skall hjälpa mig med matschema och så.. :-)Annars är här bra.. Jä.ligt varmt bara.. inte så kul med 30 grader nästan dygnet runt.. man är liksom inte gjord för det.. Men egentligen får man kanske inte klaga..Skall packa idag och så kommer Pers föräldrar och Nisse hit på lite grillning till kvällen.. Ha det gottKram

Av Viktoria - 2 juli 2006 23:09

Det var trevligt igår i Bersån eller hur man stavar det.. Kul att se att ni hade en.. Känns fortfarande konstigt att jag gått förbi den i 6 års tid utan att ha vetat om den.Tack för god mat och gott sällskap...Idag söndag har vi påtat i trädgården jag och Per.. Per har klippt gräs och jag har rensat ogräs och kastat bort några fula perenner.. vet att man kanske inte skall göra det nu mitt i sommaren men det sk..er jag i för de var så fula.. :-)Det var bara så fruktansvärt varmt idag och är faktiskt än.. så det kändes som om det var lite fel dag att påta i trädgården..Har även bakat Chiabatta.. de blev goda..Hoppas ni alla har det gottKram

Av Viktoria - 2 juli 2006 23:08

Lilla C vill ju också va me på bild.. :-)

Av Viktoria - 2 juli 2006 23:07

vårat hus sett från den "stora" bron

Av Viktoria - 2 juli 2006 23:06

Ett kort jag gjorde istället för en blomma till ett Café som precis öppnat här i B-fors.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards