Alla inlägg under juli 2006

Av Viktoria - 23 juli 2006 15:27

...1000 tals bilder på blommor jag tog med min nya kamera.. Kan ju inte ladda upp alla och hade inte vridit alla så de stod lodrätt så det fick bli denna..

Av Viktoria - 23 juli 2006 15:26

På en sten vid Gun & Melkers stuga i Piteå.Gulliga eller hur !

Av Viktoria - 23 juli 2006 15:24

här är Lo,Me & Ti på bilden som jag arrangerade.

Av Viktoria - 20 juli 2006 17:41

...bär det av hemmåt på lördag. ett snabbstopp i Fagersta och så hem på kvällen eller söndag.. vi är inte säker på hur vi vill ha det än.. alltid skönt att komma hem till sin egen säng.Har hunnit köpa mig en jättebra kamera medans jag varit här.. smakprov på bilder skall det strax bli här så snart jag kommit hem.. Det är en canon powershoot s3is helt underbar och den är jag totalt förälskad i.. här i Nyborg är det just nu inte direkt hett men lagom varmt och blandat sol och moln. Allt är annars bra. vi har haft det toppen men har tyvärr inte hunnit med riktigt allt man borde... en sväng till Linda i Luleå tex hade varit toppen men tyvärr fick vi inte till det.. :-( tyvärr Linda men nästa år blir nog faktiskt den där ölen av :-) Kram på dig.. (om du läser det här :-) Ha det gottKram

Av Viktoria - 18 juli 2006 19:05

Idag hade jag scrapträff här i Nyborg. Det var ca 20 personer över dagen. De handlade massor och pysslade massor. Riktigt trevligt men nu är jag trött..Fick min nya kamera idag och en ny mobil igår.. Båda är toppen så nu skall det fotas..Hoppas ni har det gottKram

Av Viktoria - 11 juli 2006 14:59

Är nu på semester i Kalix.. tja mer i Nyborgs skärgård på ön Hällskär.. Har det gott och skönt. Just nu är vi iland för vi skall till Ryssbält och äta middag hos min ena moster. Vi blir rätt många. Min familj + min yngsta mosters familj och min äldsta mosters familj, det skall bli kul.Brände mig lite i förrgår och det sitter i så jag får vara lite försiktig de närmaste dagarna med solen. Idag skiner det och är härligt varmt. Igår regnade det lite. Igår var vi även på Kalas till min faster, det var I som fyllde 22 år.Har det härligt på semester... behövde den..Ha det gott runt om i sverige..KRam

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards